Nod april

Ja t is meeeega licht. Zit ook nog 4 dagen voor m'n NOD maar ga er dus eigenlijk echt vanuit dat het gewoon dat standaart lijntje is wat er zit wat dan zou moeten verkleuren haha. 

Dit is echt niet goed voor m'n hart nu jullie zeggen dat jullie wat zien ? 

@foodlover een voorgedrukt streepje is echt wit dit kan ik geen wit meer noemen?ik heb in al mijn rondes ook die 32 voor mijn dochter en die 14 voor mijn zoontje nog nooit zo'n streepje gezien?dus ik zou zeggen hopen dat het streepje maar oploopt maar voor nu voorzichtig gefeliciteerd❤️

Haha jullie zijn lief!!! Wil er zelf nog niet teveel in geloven.

@JLooJ 11 dpo.. verwacht rond zondag eventueel een menstruatie.. ben vaak wel stipt na 14 dagen ongesteld

Wow, wat een boel gebeurd in 2 dagen. Er zitten er nog veel op het wachtbankje, pffff het wordt spannend de komende week! Ik hoop het dat het voor jullie ook zo mag zijn. Ik heb even bijgelezen: 

BabsG: Ik had juist nooit last van mijn borsten met een gewone menstruatie. Nu met een zwangerschap voor het eerst last..
Mirtjemirtje: Zwanger is een mindfuck ja!
DaisB: Dat kan een innestelingsbloeding zijn, laten we het hopen ? Spannend!
Wondertjedrie: Spannend zeg! Dat jij nog kan wachten met testen! 
RiekieM: Niet iedereen heeft een innestelingsbloeding, dat klopt. Maar die kunnen best nog binnen een groot tijdsbestek komen. Mijn VK vertelde dat je zelfs in week 5-6 nog een mini bloeding kan hebben van de groei van de embryo. Hoeft niet meteen slecht nieuws te zijn als het nog zo laat komt. Mijn eerste verschijnselen waren de ijzersmaak in mijn mond, en gevoelige borsten. Ik heb 5 dagen voor NOD licht positief getest, daarna liep de streep per dag op.
KimKim: Spannend, zeker als je dat zo van een dokter hoort! Tips voor het wachtbankje…. Nee eigenlijk niet, dat duurt zoooo lang!! In de ochtend is je urine meer geconcentreerd, dat is de enige reden van ochtend urine gebruiken ja. Er zijn ook al veel testen die aangeven dat het niet meer nodig is.
Vennetje: Jeetje wat een emotionele rollercoaster zeg! Ik snap dat je er verdrietig van bent. Adviezen zijn natuurlijk moeilijk te geven, ik denk dat het heel goed is dat er over praat met een partner en vriendinnen? Hier van je afschrijven is natuurlijk ook al erg goed! Tuurlijk is het goed dat je lekker hier meeleest en schrijft!
Chell: Het veiligste is om te wachten met testen tot op je NOD of erna, al snap ik als geen ander dat dat niet altijd lukt :) (Mij in ieder geval niet) 
Foodlover!!!! Ik wil je niet gek maken, maar zo begon mijn test ook 5 dagen voor NOD! Als het goed zit, wordt de streep de komende dagen steeds duidelijker. Wij duimen met je mee!! 

Terug
Bovenaan