Nod april

@JLooJ wanneer is je NOD? Volgens mij kan het nog hoor, zeker met late innesteling. Dan kun je soms pas een aantal dagen na NOD positief testen. Zeker als je geen ochtendurine hebt gebruikt is er nog een kans!

@WondertjeDrie, helaas zal ik niet meer mee gaan met April.
Zit te wachten op ongesteldheid, mijn NOD was 13 april maar weet dus door de bloeduitslag van vanochtend dat ik niet zwanger ben.
Volgende maand ga ik zeker mee doen!! 

Is het goed als ik wel af en toe wat mee lees en reageer?
ps; ook spannend vandaag voor jou, je NOD dag toch?

@foodlover

misschien een gekke vraag. maar is met je ochtend urine testen het betrouwbaarst voor NOD?? buur omdat hij dan zo geconsentreerd is? 

@Chell haha dat snap ik! Zolang jullie niks geks eten en geen alcohol gaan drinken zou ik het ook pas de dag erna doen!

Ik wil wel een foto uploaden maar heb geen idee hoe dat moet haha! Als iemand dat jip en janneke taal kan uitleggen??

@vennetje

ik hoop voor jou dat ik aankomende maand dan ga lezen dat je zwanger bent en dat ik je kan feliciteren. mijn NOD is 28 april.... op het wachtbankje dus... 

Omg ben echt zo blij. Vanmorgen om 09:30 de roze ovu cb gedaan met ochtendurine en toen was het nog een leeg cirkeltje en net om 13:30 één met een smiley!!! NOD is 9 mei.

Ik leef echt met iedereen mee, fijn dat hier zo veel met elkaar gedeeld wordt. Ik herken de drang om te testen zo erg, ik heb met mij zelf afgesproken dat ik het niet eerder dan NOD ga doen... Kijken of dat lukt hihi.
@Vennetje wat ontzettend vervelend, om gek van te worden...
@LilaX joepie, nu lekker aan de slag 

Terug
Bovenaan