Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Foodlover dat ligt eraan haha. Als mijn vriend nog niet naar zijn werk is doe ik hem niet alleen maar het kan zijn dat hij al weg is. Maar ik zei ook als ik nou vannacht ineens moet plassen doe ik hem ook al ?
@Le-na gelukkig heb ik er al 1 rond lopen dus die helpt daar ook heel goed bij?. Maar het is zo raar ik had bij mijn keer proberen (van mijn dochter) innestelingbloeding rozig en een paar dagen aangehouden. En nu had ik toevallig van de week ineens heel licht bruin met echt een klot waterige afscheiding. En ik heb nooit gehad bij de vorige of bij mijn pil dat ik voordat ik ongesteld moest worden bruin bloedverlies. En de vorige keer ben ik 14 maanden bezig geweest duss ik weer het anders ook niet?
@foodlover ik denk bij jou toch aan een innesteling zeker met die test in mijn achterhoofd?
@do'x nee er bestaan geen navullingen voor de cb ovulatie testen heel vervelend?dan zou ik eerst goedkope testje doen en als je ziet dat je er bijna bent de cb doen?
Spannend zeg DaisB.
Ik heb vanmorgen toch een testje gewaagd maar niets noppes nada streepje.
Nu gewoon denk ik maar mijn menstruatie afwachten en ergens een beetje hopen dat ik te vroeg ben geweest