Nod april

@DaisB misschien verbeeld ik het me maar als ik inzoom zie ik een ministreepje? Zou dat het indrooglijntje anders zijn? Heel jammer in dat geval.. hopelijk is het de volgende ronde raak!

@Vennetje ik dacht het dus ook te zien! Maar ik durf nog niet een gat in de lucht te springen ? En ik heb deze foto binnen 10 minuten gemaakt dus ik zal zien of dat ik ongesteld word ja of nee pfff wel spannend allemaal hoor. ?

Ah @Zeeuwsmeisjex wat jammer. Iets kortere cyclus gehad deze keer? Hopelijk de volgende ronde!
@DaisB, ja dat snap ik! Ik wil je ook geen valse hoop geven maar ben wel eerlijk.
Ik vind dat zo akelig met die testen. Ik staar me soms rot erop, elke soorten licht om maar te kijken of ik verschil zie, haha. T is vreselijk.
Het scheelt bij mij wel nu dat ik weet dat testen nu totaal geen zin heeft. 21e was hcg 1.9 dus als het wel raak is dan vermenigvuldigd het elke 2 a 3 dagen en met een test van 10miu kan ik dan pas op zn vroegst de 27e testen.
Ik hoop voor jou zoooo dat t raak is. Misschien over 2 daagjes nog eens testen als je nog niet ongesteld bent geworden? Ik ga duimen !!

@Vennetje ben blij dat je eerlijk bent ! Ik durfde het niet te zeggen omdat ik bang ben dat het niet zo is maar ga het gewoon afwachten en anders inderdaad als ik ongesteld moe worden nog een test. Dankjewel! ??? ik hoop dat jij ook snel een positieve test in jr hand heb?

@DaisB ik zie ook iets heel heel heel licht. Eigenlijk kun je er nog niks over zeggen maar biedt het toch een sprankeltje hoop omdat je het binnen 10 min op de foto hebt gezet. Zo mega spannend!!!!

Terug
Bovenaan