Nod april

Hoi Dames,
Voor de gene die ongesteld zijn geworden succes in de volgende ronde!? 
Zelf ben ik net paar dagen begonnen met testen paarse CB en nog geen geknipper te zien terwijl ik mijn ovulatie binnen nu en 2 dagen verwacht bleeeh.. we hebben wel sex om de dag of 2 dus hoop dat het nu keer gaat lukken! Word er onzeker van dat de ene na de andere in mijn omgeving zwanger word ben echt super blij voor ze en gun het ze maar doet af en toe wel zeer ..

Ooh wat vervelend voor de dames die ongesteld zijn geworden! 
Hopelijk volgende ronde wel raak! 

@BabsG, ik snap indd wat je bedoelt, ondanks dat je heel blij voor ze bent en het ze gunt, had je gehoopt het zelfde kunnen te vertellen he...
Feel ya

Wanneer doen jullie de ovu testen met vaste smiley? Ik ben van plan om ze in de avond te doen. Lees op internet dat je ovu testen beter niet in de ochtend kunt doen en overdag heb ik er geen tijd voor.
Wil vanavond gaan beginnen. Ben benieuwd!

[quote quote=10433937]Wanneer doen jullie de ovu testen met vaste smiley? Ik ben van plan om ze in de avond te doen. Lees op internet dat je ovu testen beter niet in de ochtend kunt doen en overdag heb ik er geen tijd voor.
Wil vanavond gaan beginnen. Ben benieuwd![/quote]Heey! Ik doe ze wel altijd sochtends eigenlijk in de bijsluiter van cb staat ook dat dat kan. Bij onze eerste ook zo gedaan ?

@ wondertjedrie dat snap ik wel dat het nog maar"kort" is en dat er meerdere zijn die al langer bezig zijn. Maar wilde even mijn gevoel kwijt en dan schilt het toch om het even af te schrijven?

Terug
Bovenaan