Nod april

@babsG gemiddeld duurt het een jaar maar ik snap je wel hoor elke maand langer wachten is er natuurlijk 1 te veel?
@charlotte ik doe cb de ene cyclus in de avond de andere cyclus in de ochtend net wat mij beter uitkomt. Bij cb maakt het tijdstip niet uit als je het maar elke dag dezelfde tijd niet en 2 uur daarvoor niet overmatig hebt gedronken?

Hallo Dames,
Gefeliciteerd aan iedereen die al succes heeft gehad. En aan alle mede-heel-hard-hopers, ik gun het jullie ook zo hard.
Ik ben nieuw op het forum, weet niet eens hoe ik gebruikersnaam verander in iets anders dan gebruikernummertjezoveel?, maar goed. Ik lees zoals waarschijnlijk veel vrouwen in dit bootje dit soort fora in de hoop wat herkenning te vinden. 

Had volgens mijn flo app, die altijd erg accuraat is in mijn geval, afgelopen zaterdag mijn nod, maar tot nu toe geen menstruatie te bekennen. Ben al 1.5 jaar van de pil af trouwens en heb een best regelmatige cyclus. Heb wel ook endometriose. 

Zit dus te twijfelen om te gaan testen. Heb sinds een ruime week gevoelige borsten, valt het me op dat ik vermoeid ben en is mijn afscheiding meer dan gewoon (eerst heel waterig en nu zitten er ook witte plakkerige vlokachtige substanties in).
Nou, een heel verhaal. Bedankt voor het lezen! 

Nog even wachten met testen? Of wat denken jullie? 

Liefs,
Patty

@patty als je al overtijd bent dan kan je makkelijk al een testje doen hoor?ik zet je op de lijst. Hoeveelste kindje en ronde?
@charlotte een eigenwijze man die met maar 4% goede zaadcellen geen medisch traject in wil omdat we al 2 wondertjes hebben maar ik denk dan met hulp kan het zoveel sneller gaan?

@WondertjeDrie, bedankt voor je antwoord! Aaaah zo spannend. Ergens denkt mijn onderbewustzijn natuurlijk "zolang ik die test niet doe, maak ik nog kans" haha? 

Het aantal rondes heb ik niet bijgehouden, maar denk dat ik al een jaar op die ovulatie probeer te mikken onderhand. Eerste kindje.

Zal morgen eens een test aanslepen en dan de volgende ochtend testen. 

Terug
Bovenaan