Nod april

6 wkn 4dgn ben ik nu… heel pril nog, maar die echo van vandaag helpt wel om wat zekerder te worden ?
En jij Joera?

@daisB laat je menstruatie maar komen dan kan je door?
@lena nogmaals gefeliciteerd❤️was er een specifieke reden voor je vroege echo?

@wondertje3: dankjewel! De reden was mijn mk waar deze zwangerschap exact op aansluit. En voor een groot deel voor mijn eigen gerustheid, vk is er heel relaxt over, volgende week mag ik op hartjes controle (10 min even snel) en de week daarop de vitaliteitsecho alweer... hoop dat ik daarna wat relaxter ben :)

@Le-na wat fijn!! Gefeliciteerd!

Hebben jullie ervaring met ovulatietesten van de action? Ik heb afgelopen weekend mijn menstruatie gehad maar heb sindsdien nog steeds bruine afscheiding.. Heb ik normaal nooit last van zolang en ik blijf me wat vreemd voelen dus ik dacht opeens; ovulatietesten kunnen ook een zwangerschap aangeven? Dus ik heb gisteravond een ovu test gedaan en daar kwam een lichte streep op, nou ga ik dus niet van een zwangerschap uit maar ik vroeg mij af of ovu testen van de action altijd een lichte streep geven? Of blijven ze als je niet in je vruchtbare periode zit spierwit? Ik zit nu op dag 7 van m'n cyclus dus het lijkt me niet dat ik nu al richting m'n vruchtbare periode ga.. Maar ik weet nu niet of ik nu al moet doortesten of nog even moet wachten, heb er niet zoveel in huis op t moment haha? Hopelijk heeft iemand ervaring ermee!

Oh vreselijk! Ik probeer al sinds gister middag een bericht te plaatsen en wordt telkens geblokkeerd! Hij geeft aan dat de toegang geweigerd is op mijn server. Ik heb nu snel even mijn werklaptop erbij gepakt. Hoop dat ik binnenkort wel weer gewoon via mn eigen telefoon of laptop mee kan praten. Anyways is dit waarschijnlijk dus even mijn laatste berichtje voor nu tot alles weer werkt.

Le-na gefeliciteerd! Wat mooi (L)

Het bericht dat ik al sinds gister middag probeer te sturen:

Wat ben ik blij dat ik het met jullie heb gedeeld want heb t gevoel dat ik er dan niet helemaal alleen voor sta nu.

Ik ben niet zwanger.

De uitslag was heel duidelijk, HCG is zo laag dat je niet zwanger bent.
Wel zijn er wat anderen uitslagen die me verwarren.
Vorige week ben ik ook getest op het LH en FSH.
Zie het verschil in 7 dagen van deze waarden

21-04:   LH 0.91 - FSH 2.6 
28-04:   LH 7.6   - FSH 12

Als je gaat googlen staat er dus dat de FSH onder de 10 moet zijn voor een kans op zwangerschap?? Ik snap er dus ff niets meer van en wordt gek van mijn eigen gedachten.

Gelukkig belt morgen de gyneacoloog aan het einde van de dag waar ik alles mee door ga spreken. Als zij zegt dat de waardes prima zijn laat ik het bij deze los en ga ik gewoon met ovulatietesten door naar de volgende ronde. 

Vanavond ga ik lekker even een potje janken. Om alles van de afgelopen weken even er uit te laten en te verwerken. Wat een vreselijke 2 weken zijn het geweest. Ik ben letterlijk elke dag alleen maar bezig geweest met tempraturen, testen, bloeduitslagen analyseren, symptomen opschrijven, noem het maar op. Ik ben er even zoooo klaar mee. Ik wil me weer happy gaan voelen..

Ohja en btw, ik heb dus de test bewaard van sensitest voor het geval ik dus wel zwanger was. En het was absoluut geen tuurstreep, hij was overduidelijk. Oftewel een dikke vette valse positieve test. Bah!

Ps: zou je alsjeblieft het hartje achter mn naam weg willen halen

Pps: Nu heb ik er een nachtje over geslapen en voel ik me al weer iets beter. Ik ga straks alles door spreken met de gyno en als zij zich geen zorgen maakt ga ik dat ook niet doen. Vol goede moed door naar Mei (L)! 

Terug
Bovenaan