Wat Spannend @kimkim @DaisB en @Mirtjemirtje
Hier in de spanning ook om te snijden. Gister nog een test gedaan in de avond waar een dun lijntje te zien was. Vanochtend een test gedaan die spierwit blijft. Wat is er in godsnaam toch aan de hand??
2 dagen geleden zo'n overduidelijke streep. Ook gek dat ik elke dag nog een positieve ovulatietest heb gehad sinds die positieve zwangerschapstest.
Gelukkig krijg ik snel duidelijkheid want heb gister bloed laten prikken. Vanochtend was de uitslag nog niet binnen dus vanmiddag terug bellen.
Dit wachten is killing! En het erge is dat ik echt bepaalde symptomen heb die ik nooit eerder heb gehad. Mijn borsten zijn zooo gevoelig en er lopen grote duidelijke aders overheen. Ik weet het niet meer.. als het niet zo is dan snap ik er niks meer van.. dan ga ik door naar de volgende ronde maar dan ook met een vraagteken wanneer de volgende eisprong zal zijn. Merk dat deze afgelopen weken mij mentaal wel echt flink een klap hebben gegeven. Eerst 11 dagen over tijd, dan niet zwanger, bloeding van een paar dagen, dan wel zwanger, dan niet meer bloeden, dan niet zwanger.. maaaaak een keus.
Duimen jullie alsjeblieft met me mee dat ik vanmiddag een goede uitslag krijg??