NOD augustus 2018

<p>Hallo nieuwe lezers van deze maand!</p><p>Vandaag ongesteld geworden dus dan kan er een nieuwe topic geopend worden dacht ik zelf haha! </p><p>Wie doet er al met mij mee? ?</p><p>Zit zelf op ronde 2 na deze ongesteldheid dus we zijn nog maar net begonnen. </p><p>Overigens is dit voor ons tweede kindje. We hebben al een dochter van 2 jaar. </p>
 
Ik zit even te piekeren want ik ben nog niet helemaal uit de termen.. 
NOD van mij is 15 juli maar gezien ik deze ronde heb overgeslagen, betekent dat ik dus de volgende keer rond 12 augustus echt in spanning kan zitten! Haha, lang leven 'Mijn kalander- app'
Dus ik meld me alvast aan!✌
 
Hallo dames,
Ik meld mij ook aan. NOD is 10 augustus. Dan zijn wij op vakantie dus neem maar alles mee hihi. Ook een zw test ?
Liefs
 
Ik ben nu ook in ronde 2 afgelope weekend posi. Ovulatie test maandag lichte streep laatste 2 dagen niks en nu wel weer raak ervan in de war. Als il op me cycles afga volgende week nod
 
Mijn nod is 17 augustus! 4e ronde na het stoppen met de pil. Nog wel een onregelmatige cyclus 31-28-36 
Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!
 
Hoi iedereen!
Ik schrijf en volg ook graag mee. Het is mijn eerste berichtje op dit forum. Ik had me deze week al aangemeld en was stiekem wat aan het afwachten tot iemand dit topic zou starten ?. 
Wij zijn ook nog maar net bezig, nu de 2de ronde! NOD op 5 augustus. Ovulatietesten nog negatief maar ik ben misschien wat te vroeg in de cyclus gestart hiermee... Vorige maand niet gebruikt dus eerste keer ?.
Groetjes!
 
Hoi. 
Ik wacht nog op mijn menstruatie, inmiddels 10 dagen overtijd, 3 negatieve testen verder. Vrees dat mijn lichaam gewoon even de regelmaat moet vinden na de vorige zwangerschappen. Ik hoop snel ongesteld te worden en dan zal mijn nieuwe nod ook wel in augustus vakken denk ik. Ovulatietest ligt al klaar. 
 
Hoi allemaal,
Ik doe ook graag mee! Ik ben in juni gestopt met de pil na 8 jaar. Toen direct ontrekkingsbloeding en cyclus van 29 dagen met heel veel last van ontpillen. Nu de 2e ronde. Zou gisteren volgens mijn app mijn ovulatie moeten hebben, maar met testen (sensitest) niet positief, alleen een licht klein streepje.. Ik probeer hierdoor wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Waarschijnlijk Is mijn cyclus nog onregelmatig na het stoppen van de pil.. Maken jullie ook gebruik van ovulatietesten  en zo ja welke? Ik had ook ineens op dag 13 wat helder bloedverlies.. Mijn NOD is volgens de app 3 augustus. 
 
 
Terug
Bovenaan