NOD augustus 2018

Hoi casje, ik gebruik ook die digitale van cb en het streepje zegt echt helemaal niks. Gebruik ze al een aantal maanden en ik kan er niet uit opmaken hoe snel m'n eisprong komt. Wel krijg ik elke maand een smiley te zien dus ze doen wel wat zr moeten doen haha. Geduld hebben? Echt bij bijna niemand zit de eisprong netjes na 14 dagen (danwel 14 dagen voor je menstruatie) succes!
 
Ik doe ook mee! Mijn NOD is 1 augustus... Ik heb een ovulatietest gedaan en zag steeds wel een klein streepje maar toen ik een dag later terug ging kijken was er toch op 1tje een hele donkere streep. Wellicht was ik na het plassen te ongeduldig? In ieder geval wel rond die tijd een aantal keren 'geklust' zoals dat hier genoemd wordt dus wie weet! 
Veel succes allemaal!!!
 
@ananasss: Bedankt voor je antwoord :) Ik moet inderdaad wat meer geduld hebben want vanmorgen getest en resultaat: een knipperende smiley! :D Meteen 'geklust' en nu opnieuw afwachten... Ik ben normaal een geduldig persoon maar merk dat dit de laatste tijd toch wat minder is haha :p 
Succes aan iedereen!
 
haha, ja geduld is een sleutelwoord in dit proces ;-) En zooooo verdraaid lastig op te brengen hihi. Blij dat de testen in ieder geval hun werk doen! Succes  en veel plezier ;-)
 
Zelf ben ik zowaar 'hip' aan het worden, en heb nu ook een app geinstalleerd om mijn cyclus bij te houden. Ik was (ben) zo'n ouderwetse muts met een papieren agenda waar ik vanalles in aankruis ed. Nu in de app krijg je wel een mooi overzicht haha. Mijn ovulatie wordt voorspeld 6-7 augustus, en laten we nou net de 4e op vakantie gaan :)
 
Goedemorgen,
Heb inderdaad ook gehoord dat je niet naar de streepje bij de cb test mag kijken. 
Sinds gister eindelijk einde menstruatie. Wanneer moet ik beginnen met de cb test? Ze zeggen vanaf dag 8 mja dat is vandaag, 1 dag na menstruatie.  
@Casje, spannend.  Wij deze week een klusweekje ? Hopelijk met resultaat he
@mamavannick, bah dat is balen he. Hopelijk deze maand wel resultaat ?
@Johanna  oh dan moet t goed komen he. Spannend!
 
Hola ladies! 
Ik ga ook met jullie meelezen, ben meer een lezer dan een schrijver maar ik lees & leef zeker mee haha! 
Als het goed is mag ik m’n ei komend weekend verwachten. Hopelijk niet te heet om goed te klussen...
Ga nu ronde 3 in. Deze maand aan het temperaturen om te zien of de ei-voorspelling van de app wel klopt met het lijf ? 
En dan is vervolgens 12 aug nod als het allemaal weer klopt...! 
 
 
Terug
Bovenaan