NOD augustus 2018

Goedemorgen,
Wij gebruiken ook de app maar mijn man heeft hier niet veel vertrouwen in. 
Ik heb daarom voor komende maand ook een ovulatietest. Ik heb die van clear blue. Volgens de app zou mijn ovulatie op de 27ste zijn. NOD op 10 augustus. 
Welke testen gebruik jij?
@Casje, welke test gebruik je? Nu wel positief?
 
Hoi
Ik gebruik ook de testen van Clearblue. Deze geeft normaal de 4 vruchtbaarste dagen weer. Volgens de app (gebaseerd op mijn vorige cyclus, die was 28 dagen) zou ik morgen mijn eisprong moeten hebben maar vanmorgen getest en nog steeds negatief... 
Ja die app dat is ook maar gebaseerd op de gegevens die je invoert hè maar ik vind het persoonlijk wel een beetje een houvast en voor mij ook vooral een handig hulpmiddel om gegevens te bewaren :).
Welke apps gebruiken jullie? 
 
Hoi dames! 
 
Ik doe ook weer gezellig mee! Ronde 4, NOD volgens de app 19 augustus! Onregelmatige cyclus (vorig jaar september gestopt met de pil) 24 dgn 41 dgn en alles er tussen in. Nu de laatste 3 maanden neigt mn cyclus naar 31 dagen. 
Dit wordt de eerste maand dat wij aan ovulatie testen beginnen. Ik heb de sensi dipstick testen gekocht, maar lees al veel verhalen over de clearblue smiley test. Dus ik denk dat ik nog eventjes naar Kruidvat ga voor een extra testje! Doe ik ze wel allebei deze maand haha. 
 
Nou we gaan er over ongeveer 2 weekjes weer  voor hoor! ??
 
Ik heb ook clear blue maar dan die 2 dagen laat zien. 
Idd app is fijn als houvast en om te weten wanneer menstruatie begint.
Ik heb mijn kalender en de menstruatiekalender. Vind die laatste het fijnste. 
Ben benieuwd wanneer mijn ovulatie is. De app zegt as vrijdag. We vertrekken dan savonds met de auto op vakantie. Dus klussen wordt lastig ?
Hopelijk is t ons allemaal gegund komende maand. 
 
Mijn NOD is ook in augustus de 20e . kan nog net iets anders worden. Ik ben nog niet ongesteld dat komt vandaag of (over) morgen maar zit nu al een aantal cycli op vier weken
 
Nog altijd negatieve ovulatietesten hier..
Ik kreeg vanmorgen terug een lege cirkel en toen ik het staafje eruit nam zag ik een controlestreep en daarnaast een licht streepje. Zou het kunnen dat de eisprong dan op komst is of wil dit helemaal niks zeggen? Er staat niks over in de bijsluiter. Iemand hier een idee van? Eerste keer dat ik ze gebruik dus ik ben nog aan het leren ;).
@Lindje: mijn kalender gebruik ik ook de andere ga ik ook maar eens opzoeken!
 
Terug
Bovenaan