NOD augustus 2019

Mijn volgende nod valt nog in augustus, dus ik plaats hem er nog maar in, maar nu met de nieuwe datum :). 28 aug is mijn nod maar omdat het de vorige keren 2 dagen verschilde is het ongeveer op die dag.
NOD +/- 28 augustus - Nansie - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje
NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje
NOD 3 augustus – Little miss – 36 jaar – ronde 2 – 2e kindje
NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje
NOD 6 augustus – Nicolle – 27 jaar – ronde 2 -2e kindje
NOD 10 augustus – Maja – 26 jaar – ronde 1/2 – 1e kindje
NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje
NOD +- 17 augustus – Liefdeskindje – 26 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 10 aug- mamaloe – 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

Dag mensen, 
Enkelen van jullie zitten ook in andere groep nod aug en sommigen zelfs al positieve test in handen! Het is iedereen zo gegund! Zo fijn om te mogen sparren op dit forum..want het niet mogen delen van je onzekerheden, vragen en evt positief nieuws is zo paartje! 
ik ben ook op andere forum verder gegaan. Wilde hier toch ook even laten weten dat ik vanochtend (5 dg voor nod) positief getest heb (2x). Ik had veel symptomen dus vond het erg vreemd. Kon me niet bedwingen alvast te testen. Ben dus zwanger! Nu begint het wachten...duimen dat t goed mag blijven gaan! 
Gefeliciteerd voor enkele dames hier met positieve test! En voor de wachtenden...kop op! Hoe lastig ook.. duim voor jullie ?

@Liefdeskindje en Nansie: dank jullie wel. Ik ben inmiddels ook naar het andere topic van augustus. Er zijn er blijkbaar twee ...

Mamaloes Gefeliciteerd!!! Wat fijn. En nu inderdaad hopen dat het goed mag blijven gaan. Lekker van gaan genieten!

Ik gok dat ik naar september  door ga
Sinds vandaag licht rozE bloed verlies.
Had het al zien aankomen geen symptomen niks. Gelukkig een cyclus van 33 dagen dus lekker voor mij doen een korte cyclus.
11 dagen geleden mn ei sprong  geweest dinsdag woensdag  was mn nod eigenlijk ?
We wachten  nog eventjes af maar ik gok dat ik doorga 

Mijn NOD is 11 augustus. Gister viel het me op dat mijn tepels groot waren. Ze waren een paar dagen geleden al wat gevoelig, maar daar zocht ik niet te veel achter aangezien ik dat wel vaker heb. Vergis je niet in wat ik bedoel met groot, het viel me al door mijn shirt op zo groot. Echt minimaal dubbel waarschijnlijk driedubbel zo groot met allemaal bultjes, de gevoeligheid neemt echter wel af. 
Ook slaap ik al 2/3 dagen alleen maar. Ik kan nog niet naar de winkel of ik ben al kapot. Het maakt niet uit waar, we zaten wat te eten in de kroeg hier en toen moest mijn vriend me wakker houden, om half 7 savonds....
Ik herken deze symptomen heel erg van de laatste keer en al durf ik het niet helemaal toe te geven, ik weet haast wel zeker dat het raak is. Nu maar hopen dat mijn gevoel klopt en het dan ook nog goed blijft zitten en groeien natuurlijk. Volgens schema van de vorige keer zou ik over ongeveer 1,5 week misselijk worden, waarvan over 2 weken mega erg....
Voor nu gelukkig alleen nog maar honger. Ik word zelfs snachts wakker van de honger en ik heb de hele dag buikpijn ervan. Denk alleen maar aan eten en niks vult ? dat had ik vorige keer dan weer niet... Ben benieuwd 

Helaas ik ga naar ronde 3 .
Deze zal in september vallen
Veel succes iedereen en misschien  tot in de volgende forum groep
En de andere dames geniet van jullie zwangerschap 

Terug
Bovenaan