Mijn NOD is 11 augustus. Gister viel het me op dat mijn tepels groot waren. Ze waren een paar dagen geleden al wat gevoelig, maar daar zocht ik niet te veel achter aangezien ik dat wel vaker heb. Vergis je niet in wat ik bedoel met groot, het viel me al door mijn shirt op zo groot. Echt minimaal dubbel waarschijnlijk driedubbel zo groot met allemaal bultjes, de gevoeligheid neemt echter wel af.
Ook slaap ik al 2/3 dagen alleen maar. Ik kan nog niet naar de winkel of ik ben al kapot. Het maakt niet uit waar, we zaten wat te eten in de kroeg hier en toen moest mijn vriend me wakker houden, om half 7 savonds....
Ik herken deze symptomen heel erg van de laatste keer en al durf ik het niet helemaal toe te geven, ik weet haast wel zeker dat het raak is. Nu maar hopen dat mijn gevoel klopt en het dan ook nog goed blijft zitten en groeien natuurlijk. Volgens schema van de vorige keer zou ik over ongeveer 1,5 week misselijk worden, waarvan over 2 weken mega erg....
Voor nu gelukkig alleen nog maar honger. Ik word zelfs snachts wakker van de honger en ik heb de hele dag buikpijn ervan. Denk alleen maar aan eten en niks vult ? dat had ik vorige keer dan weer niet... Ben benieuwd