NOD augustus 2019

NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje
NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje
NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje
NOD 6 augustus – Nicolle – 27 jaar – ronde 2 -2e kindje
NOD 10 augustus - Maja - 26 jaar - ronde 1/2 - 1e kindje
NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje
NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 10 aug- mamaloe – 32 jaar – ronde 2 – 2e kindje 

@maja ik denk dat dit nu je echte eerste ronde word.
Houd er wel rekening  mee dat je niet perse  nu ook weer naar 28 dagen ongesteld word en  dit of juist langer of eerder kan zijn. Je bent nog een soort van aan het ontpillen dus het zou super fijn zijn als je gelijk weer regelmaat hebt. Maar het kan ook goed zijn dat dit niet is?
Ik zou indd ook gewoon je laatste cyclus aanhouden. Of misschien na een tijdje ovulatie testen  gebruiken  als je wisselende  cyclussen hebt om te kijken wanneer je ei springt?
Veel succes en  hopelijk voor jou ook snel een positieve test

Wat balen knufje! Wat Kun je jezelf gek maken he! En irritant om te merken dat je je lijf niet altijd kunt vertrouwen! En omgesteldheidsklachten en zwangerschap zijn soort van gelijk ? Ik denk dat ik toch probeer om niet eerder dan 7 aug te testen. Anders is t echt wel erg vroeg. Ik heb nog steeds vaag gevoel...we gaan t zien! 

Ja echt he, die 2 dingen lijken zo op elkaar..soms zeggen niet zoveel mee bezig zijn maar is zo lastig als je iets heel graag en snel wil! Maar dat kan niet met een kinderwens. Tenminste vaak niet... heeft tijd nodig. Man was lief en zei ook tis de 2e ronde. Eind volgende week weer beginnen met de nieuwe pogingen ? en dan toch proberen in de 2 'wachtweken' iets rusiger eronder te blijven en pas echtt iets gaan hopen als ik echt overduidelijke symtomen heb ipv vage dingen.. maar dat zal misschien beter lukken want in die wachtperiode voor de volgende NOD zitten we in Cran Canaria voor huwelijksreis dus ??
Succes iedereen die nog de NOD dag tegemoet moeten gaan. Hoop voor jullie allen dat jullie iig niett die stomme ongesteldheid hebben deze poging! ? maar dat het raak mag zijn! 
Liefs Knufje 

Jammer dat je ook ongesteld bent geworden Nancie.... wij beide dan maar door met ronde 3 voor een eerste kindje in de nieuwe topic voor september ??

Hoi 
ik ben nieuw hier
wij zijn bezig met het derde kindje 
voor mij de derde voor mijn vriend de eerste
spannend zijn nu bij ronde 3

Nod is 19/08

Terug
Bovenaan