NOD augustus 2019

Facha...heftig curretage. Kan me voorstellen dat cyclus dan wat lastig peilen is. Missmm spannend...merk bij mezelf dat je zo gefocust bent op afwijkende symptomen. Echter ligt t zo onder vergrootglas dat ik t me soms zelf wijsmaak (bijv rommelende buik, lage rugpijn). Dit kan ook hele andere reden hebben uiteraard...Haha..en dat zit je jezelf gek te maken! En mogelijk ook te snel in mijn geval! 
Hoe snel merkten jullie symptomen zwangerschap de vorige keer? (Mensen die voor 2e gaan?) 

Ik ga voor m'n tweede kindje, maar ik heb dus geen idee meer hoe het bij de eerste ging.
Toen was ik helemaal niet bezig met dingen als ovulatie en NOD, haha. (Niet te geloven als ik het vergelijk met nu).
Ik weet alleen dat ik toen in de supermarkt liep en dacht: ik heb zin in karnemelk. En dat was echt heel raar want dat vind ik norma gesproken echt smerig. Haha. We hadden kort daarvoor besloten voor een kindje te gaan, dus zodoende heb ik een test gedaan. En BAM. Zwanger.  
Maar geen idee meer waar dat in m'n cyclus was!

Ik ga voor m'n tweede kindje, maar ik heb dus geen idee meer hoe het bij de eerste ging. Toen was ik helemaal niet bezig met dingen als ovulatie en NOD, haha. (Niet te geloven als ik het vergelijk met nu).
Ik weet alleen nog dat ik in de supermarkt liep en dacht: ik heb zin in karnemelk. En dat was echt heel raar want dat vind ik normaal gesproken echt smerig. Haha. We hadden kort daarvoor besloten voor een kindje te gaan, dus zodoende heb ik een test gedaan. En BAM. Zwanger.  Maar geen idee meer waar dat in m'n cyclus was!

Wat spannend allemaal? ik heb afgelopen dinsdag  en woensdag  mijn pieken gemeten ?

Hallo allemaal,
Ik weet niet echt hoelang mijn cyclus is. Mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil door een doorbraakbloeding kwam na 35 of 39 dagen. Weet dus niet als ik moet tellen vanaf de doorbraakbloeding (dan is het 39 dagen) of vanaf dat ik stopte met de pil, ben 2 dagen later pas gestopt met de pil middenin een strip ( dan is het 35 dagen) 
Ga beginnen met ovulatietesten. Maar twijfel nog wanneer is zal beginnen? Omdat ik niet weet hoelang mijn cyclus is. Werd 20 juli weer ongesteld. Dus dacht zelf om 30 juli te beginnen? Of is dat te vroeg en zonde van de testen? Wat zouden jullie doen. ??

Zo mijn eerste berichtje weer na het openen van dit topic. Ik merkte dat ik weer heel veel bezig was met zwanger worden, daarom dot forum even gelaten voor wat het is, maar nu weer behoefte aan.
Wat spannend allemaal zeg, ik hoop dat het voor iedereen zo gegund is in augustus. Mjin nod is 2 augustus, heel erg spannend wat er dus gaat gebeuren. 
Sinds gister middag heb ik lichte steekjes rond de plek van de eierstokken en dan vooral rechts. Het voelt anders dan menstruatiepijn. Gisteravond schrok ik me rot want had ineens wat bloedverlies. Het was maar een heel klein beetje en een andere kleur rood dan ik gewend ben. Nu is de bloeding weer weg. Mijn ovulatie was vermoeddelijk 10 dagen geleden. Kan dit een innestelingsbloeding zijn of een gewone doorbraakbloeding? Of weer iets anders... gek wordt ik van mijn lichaam.

Oeps een doorbraakbloeding is er natuurlijk alleen als je anticonceptie gebruikt, maar dat gebruik ik natuurlijk niet :)
Ik bedoel natuurlijk de gewone menstruatie die eerder begint..?

Ik denk helaas toch dat ik ongesteld ben geworden... :( Krampen zijn er nu iets meer en er is ook meer bloed. 2 dagen eerder dan de vorige cyclus. Toch heb ik eigenlijk nooit echt last van krampen gehad. Alleen toen ik jaren geleden switchte van de pil naar de nuvaring. Hmm toch stiekem een beetje teleurgesteld, ondanks dat we nog niet zo lang bezig zijn.. maar goed met volle moed op naar de 3e ronde!
Ik hoop dat jullie meer geluk hebben komende maand!

Terug
Bovenaan