NOD augustus 2019

Hoi hoi, 
Mij ga hier ook maar meeschrijven. Zit nu op cd 16. Beetje last van steekjes links en rechts. 
Heb als het goed is heb ik op dag 14 mijn eisprong gehad alleen was ik net iets te laat met ovu testen... 

NOD +- 1 Augustus – AMCK – leeftijd? – ronde 1 – 1e kindje
NOD 1 augustus – Knufje – 29 jaar – ronde 2 – 1e kindje
NOD 2 augustus – Nansie – 27 jaar – ronde 2 – 1e kindje
NOD 5 augustus – Mireille – 26 jaar – ronde 11 – 1e kindje
NOD 6 augustus -EvyH – 27 jaar – 2de ronde(1ste ronde miskraam) -1e kindje
NOD 6 augustus(?) – Tulpelientje – 26 jaar – ronde 10 – 1e kindje
NOD 6 augustus – Nicolle – 27 jaar – ronde 2 -2e kindje
NOD 9 augustus -mamaloe- 32 jaar- ronde 2- 2e kindje 
NOD 12 augustus – zonnebloem – 26 jaar – ronde 4 – 1e kindje
NOD 13 augustus - Femke- 25 jaar - ronde 5-1e kindje 
NOD ? Augustus – MagicOne – 29 jaar – ronde 7 (eigenlijk 8 maar onregelmatgie cyclus) 1e kindje
NOD 19 augustus – Facha – 30 jaar – ronde 4 (1e na miskraam) – 3 kindje
NOD 23 Augustus – MamaMD – 28 jaar – ronde 8 – 2e kindje
NOD +- 26 Augustus – KKKK – 27 jaar – ronde 1 – 1e kindje
NOD 26 Augustus – Kersencake – 31 jaar – Ronde 4 – 2e kindje
NOD 3 Augustus – Zwindo – 28 jaar – Ronde 3? (na miskraam) – 1e kindje

Hier even een update!
NOD pas 5 augustus (ongeveer). Gisteren vet eigenwijs en vet dom toch al een test gedaan omdat ik toch gewoon een vaag gevoel had (geen symptomen, maar echt een gevoel). En die gaf licht positief. Vanmorgen nog een Kruidvat test gedaan ook licht positief en omdat ik het niet kon laten net een digitale test van clearblue en die zegt ook 1-2 weken zwanger :)
Dus 1 ding is zeker; ik ben momenteel zwanger! Nu lees ik alleen wel overal dat het heeeeel vaak nog mis gaat vlak voor of tijdens de NOD. Ik lees écht vanalles over vroeg testen. De een zegt dat 80% van de vroegtesten word uiteindelijk gewoon ongesteld? De ander zegt 60%? Geen idee wat ik moet geloven.
Dus we schreeuwen het écht nog niet van de daken en wachten rustig af. Voor nu voornamijk fijn dat word bevestigd dat we in ieder geval goed vruchtbaar zijn :)

Oh wauw gefeliciteerd meisjes mama.
Probeer je niet te druk te maken het gaat vaker goed als fout?
Heb je geen symptomen  ??
Ik zit een beetje  te vergelijken  met mijn vorige zwangerschap  toen testen ik 10 dagen na mn ei negatief kreeg ik naar 12 dagen pijnlijke  borsten  en  uiteindelijk  op dag 15 een  positieve  test.
Mijn ei sprong  is nu 7 dagen geleden maar voel  nog niks  dus mijn gevoel zegt dan al gelijk het is niet raak. 6 augustus mn nod

Wat fijn! Hoop zo voor je dat het goed blijft gaan. Gewoon hoop houden want het gaat ook super vaak gewoon goed he! ?
Ik ben vorige week ergens ook eigenwijs geweest. Mijn NOD is 1 augustus, morgen dus. Maar gewoon ongeduld en vorige week op vrijdag een test gedaan,maar niks, ook niet licht streepje. Marja ook veel te vroeg natuurlijk.. 6 a 7 dagen te vroeg. Maar ik dacht wie weet net als bij jou hihi.
Ik moet zeggen dat ik me wel net iets anders voel als anders voordat ik ongesteld moet worden. Ik weet niet..Mijn gevoel zegt dat ik misschien wel zwanger ben maar ik durf dat niet echt te denken...ben bang dat ik t zoo hoop dat ik t me inbeeld ofzo of mezelf aanpraat... aah zo lastig dat lichaam en al die tekenen van zwanger off ongesteld! 
Laatste 3 dagen iig vaker plassen, kleine beetjes. Soms beetje misselijk in de maag, niet overgeven ofzo maar meer van blegh maar niet persee sochtends. Verder al wel dik een week last van hoofdpijn elke dag wel (al denk ik dan weer tjah kwam dat vorige week niet gewoon die die extreme hitte haha) 

Soms wel dat ik om dingen ineens wat tranen in mijn ogen krijg als ik eraan denk, wat emotioneler dus.. maar dat vind ik niet echt een betrouwbaar kenmerk want is minimaal.. maar als ik in bed lig ofzo en denk aan een baby van ons 2 die in me zou groeien ineens beetje huilen..dat soort dingen..

Wel opvallend meer last van mijn onderrug, kan me niet herinneren dat ik dat zo had voordat ik ongesteld ging worden. Ok geregeld steekjes links en rechts onder die dan wat uitstralen naar liezen en soms benen, ja en onderrug dan. Maar toch niet échtt die beginnende ongesteldheidsbuikpijn dat ik denk jeppp het komt eraan...
En misschien heel raar maar laatste dagen heb ik echt duidelijk vaker last van rommelende darmen en vaker ontlasting..
Wat denken jullie dames? 
De wens is zo groot ookal ist pas 2e ronde. Wel al 14 maanden geleden gestopt met de pil om te ontpillen.
Meisjesmama succes!! 

Nicolle B, 
Ja hihi i know maar morgen wil ik het eigenlijk nog afwachten of ik wel of niet ongesteld wordt..
Klinkt raar misschien maar durf ok niet goed te testen ?

Spannend knufje! Die symptomen zouden best kunnen kloppen....en dat je te vroeg getest hebt! ? afwachten! 
Meisje mama...ik snap zooo jouw gevoel van eerder testen! Ik twijfel zelf ook om dit volgend wkd al te doen.
streepje is toch streepje..ook Al is t licht en cleaeblue is nauwkeurig! Hoop voor je dat t goed gaat..wel positief teken dat je hormoon blijkbaar al goed aanwezig is! 

Ik heb zelf ook gevoel....althans of ik wil t voelen. Maar ben moe (2x meegeslapen overdag me mijn peuter). En tinteling in borsten, iets andere ontlasting(vaker). Ook slaap ik minder diep ofzo... 
maarja je wil t ook voelen he! Lastig ? lijkt me in mijn gevoel nog erg vroeg aangezien nod op 8 of 9 aug ligt. 

Ohh meisjesmama wat spannend zeg! Inderdaad wat Nicolle B zegt het gaat vaker goed dan fout. Heel veel succes, komt vast goed!!

Terug
Bovenaan