NOD augustus 2020

<p>Hoi, </p><p>Weet nog niet helemaal zeker of het nodig is, maar denk dat vandaag of morgen menstruatie doorzet. Heb een zoontje van 17 maanden en we gaan nu voor een tweede. Het is dan de 6e ronde voor een tweede zwangerschap. Leuk als er mensen aan willen sluiten. </p>

Ik meld me vast. Ben afgelopen zondag echt ongesteld geworden. Nieuwe NOD ligt hier op 8 augustus. Dan zijn we net een paar daagjes weg.
Het wordt voor ons de 3e ronde voor ons 1e kindje samen.

Ik meld me hier ook aan. Vandaag helaas toch ongesteld geworden, had vorige ronde echt het idee dat het raak was. Vandaag wel even een flinke baaldag gehad.
Wij gaan door met ronde 14! Wordt de 11e maand dat we aan het proberen zijn voor ons eerste kindje.
Gezien mijn laatste cyclussen van 25 dagen, ligt mijn nieuwe NOD ook op 8 augustus. Deze maand even geen temperatuur meer opnemen, dat gaf me afgelopen dagen valse hoop dat het gelukt was. We gaan zien wat deze ronde brengt! 

Vanochtend wel wat roze op het toilet paper, dus dacht ongesteld te zijn geworden, maar nu niks... Dus weet het even niet NOD is eigenlijk pas komende zaterdag geloof ik. Als menstruatie nu doorzet kan ik ook pas zeggen wat NOD in augustus zou worden

Meld me hier ook graag. 6 weken geleden een miskraam gehad, opnieuw ongesteld geworden een kleine 2 weken maar helaas geen eisprong doordat er nog hgc aanwezig is. Hopelijk is dat binnen dit een week weg en dat is het wachten begin augustus op eisprong. 

Hoi Dames  Ik meld me eigen ook graag aan.☺️ Heb 31 mei helaas een vroege miskraam gehad. 27 juni voor het laatst mijn menstruatie gehad. Verwacht mijn menstruatie 21 Juli.   Gisteren had ik contact gehad met de dokter om bloed te laten prikken (vond het wel erg vroeg maar de dokter wilde het zekere voor het onzekere) maar toch vanmorgen bloed laten prikken op hcg. Helaas is dit niet gelukt want het lukte ze niet om bloed af te nemen. Echt balen dus. Nu allebei me armen beurs maar je moet er wat voor over hebben hihi.  nu dus afwachten tot volgende week.  Wij zijn trouwens nu 1jaar bezig met onze kinderwens. Vorig jaar augustus een miskraam gehad en afgelopen mei 2de miskraam gehad.   ik hoop voor jullie allemaal het beste. En laten we duimen met zijn alle :-D

Terug
Bovenaan