NOD augustus 2020

Hi allemaal, ik meld me hier ook weer.. helaas vanmorgen ongesteld geworden. Had t ook al in t juli topic gezet dat ik er nu wel even klaar mee ben. Ronde 7 wordt het nu. Kans klein dat alles nog goed zit bij mn vriend na de vasovaso. En misschien zit er bij mij wel iets niet goed. Dus de aankomende 2 ronden let ik even helemaal nergens op. En in september naar de huisarts voor wat controles. Maar ik lees wel graag met jullie mee hoor!

hoi allemaal!
Ik meld me ook aan. Vandaag positieve ovulatietest! Vorige keer een luteale fase gehad van 11/12 dagen. Voor het gemak ga ik toch even uit van 14 dagen. NOD 3 augustus.

Succes allemaal.

Gebruiker758 NOD 3 augustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Esthy NOD 16 augustus

Spannend dat is al snel, 3 augustus! Heb het idee dat nu in de zomermaanden de tijd toch wat sneller gaat. 
Ik ben nu al niet meer ongesteld, dus Ben echt maar 3 dagen vrij licht ongesteld geweest. NOD staat nu op 16 augustus, maar gaan het gewoon de hele maand gezellig hebben. Mocht het nu niet lukken dan volgende maand met testen, want dan zijn we inmiddels een half jaar bezig. 

Esthy: ik heb ook een lichte menstruatie. Vandaag dag 4 en is al bruinig en nog maar heel weinig. Bij mij is t wel meteen BAM het loopt, geen aanloopje ofzo, dan 2 dagen matige hoeveelheid en 2 dagen weinig. 
Hebben meer van ons zo weinig? 
Is dit normaal? ?
Wij gaan t meestal vanaf dag 7 om de dag gezellig, dit tot en met dag 14 daarna zitten er soms 2 dagen tussen, ik heb t gevoel dat de eisprong tot nu toe voor of op dag 14 komt, mijn lust neemt dan ook echt af. 

Hoi! Ik meld me ook graag aan. Het is voor het eerst dat ik op een forum zit, het lijkt me toch wel fijn om mee te praten met iedereen die in het zelfde "schuitje" zit. Mijn NOD is 12 augutus. We zitten inmiddels in ronde 8 voor ons eerste kindje. Laten we hopen dat augustus een mooie maand voor ons wordt!

Hoi allemaal. Hier is vanochtend ook weer ms doorgebroken helaas. Nu ronde 3 voor 2e kindje. Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik weet mijn NOD beter als mijn eisprong eenmaal is geweest, maar voor nu zet ik hem even gemiddeld op 22 augustus.

Gebruiker758 NOD 3 augustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus

Terug
Bovenaan