NOD augustus 2020

Vanmorgen ongesteld geworden. Nu door naar de volgende ronde, ik heb er weer zin in ?. 2e kindje. NOD 10 aug.
Heftig dromertje ?
Ik heb een vraag; heb mn app even bekeken en ik ben mijn ovulatiecalender begonnen door mijn onttrekkingsbloeding te noteren als menstruatie, alleen die maand duurde 29 dagen. De ronde erop 25d de 3e ronde 26d. Als ik de onttrekkingsbloeding eruit haal zet ie m op een gemiddelde cyclus van 26 dagen terwijl als ik m invoer als menstruatie 27 dagen. Ik moet m er uithalen denk ik, want t is natuurlijk geen echte menstruatie geweest maar van de pil. Wat denken jullie? Ff voor de zekerheid.   
Rekenen jullie de eerste ronde vanaf de onttrekking of pas vanaf je eerste menstruatie?
Als ik vanaf de eerste echte menstruatie tel ga ik nu ronde 3 in!

Hey, ik wil me ik weer aansluiten :) derde ronde nu voor tweede kindje. Hopelijk deze keer raak ;) en voor jullie ook natuurlijk! Beetje persoonlijke vraag misschien, maar welke dagen doen jullie het rond je eisprong? Wij zijn er nog niet zo mee bezig, maar vind het zonde als het niet lukt omdat onze timing niet goed was.
Mama Dtje ik zou denk ik alleen je menstruaties mee nemen in je app.. maar ik ben zelf ook nog niet zo precies met bepalen van ovulatie/nod. 

Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Esthy NOD 16 augustus 

Tnks papaya, happy yellow (zie NOD juli) dan ga ik mezelf aanmelden voor ronde 3 ipv ronde 4. Hopen dat de eisprong inmiddels aanwezig zal zijn?.
Voel wel al 2 mnd de spanning van t ei of de sprong zelf, er is dus iig wel al wat gaande. Duimen voor deze ronde.

Helaas vanochtend ongesteld geworden dus weer door naar de volgende ronde..
Wij zijn ruim een jaar bezig en nu leek het er even heel erg op maar helaas.
Dus ik doe mee voor augustus, mijn nod is 13 augustus!

Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Esthy NOD 16 augustus

Hoi allemaal,
Even voorstellen: Mijn naam is Stephanie en zit in de tweede ronde voor een mini-me. Maar eigenlijk de eerste échte ronde dat we de kalender er echt op na houden.

Tot nu toe was mijn cyclus na het stoppen met de pil (begin mei) gelijk steeds keurig 28 dagen. NOD zou op 1 augustus zijn en ovulatie, nouja, any moment dus.
Ik hoop een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen dus heb de ovulatietesten van Clear Blue gehaald (de roze versie) die tot mijn irritatie nu drie dagen een leeg rondje geeft. Misschien wil ik ook gewoon te snel... De app geeft pas zaterdag aan. 
Het lijkt me fijn om met jullie mee te lezen en van gedachten te wisselen. 

Groetjes, Steph

Terug
Bovenaan