NOD AUGUSTUS 2021

Hoi Juliatje,
Ik ben nog niet ongesteld maar de moed is in m'n schoenen gezakt eerlijk gezegd. Heb op 4 augustus mijn 2e vaccinatie gehad dus mogelijk duurt m'n cyclus daardoor ineens langer? We gaan het zien, anders over een tijdje weer testen mocht ik nog niet ongesteld zijn!

Hoi dames,
Gevalletje stress, paniek, ik weet het niet, help? 
Hoe kan ik een foto uploaden? Ik weet niet wat ik nu moet denken.. 
14-04 miskraam
26-05 start anticonceptie pil om cyclus op gang te brengen 
15-07 laatste pil geslikt 
18-07 menstruatie (of iets dat daarop leek) 
09-08 negatieve test
13-08 negatieve test
15-08 NOD, negatieve test 
16-08 geen menstruatie en een negatieve test
18-08 nog steeds geen menstruatie maar wel een soort van lijntje? De eerste test deed ik met ochtendplas maar liet ik liggen en ben iets anders gaan doen toen ik weer keek na een paar minuten (misschien 6/7 minuten) was die heel dun. Vervolgens gelijk met m'n laatste druppels plas weer een test gedaan en was de lijn nog dunner, deze wel getimed en aan het einde van 5 minuten heel licht misschien iets te zien.. 

Wat denken jullie? X

@Sje oh wat spannend! Misschien morgen of overmorgen nog eens testen om te kijken of het lijntje duidelijker wordt? 

en wat heftig van je miskraam. Ik heb toevallig in diezelfde maand ook een miskraam gehad en nog geen cyclus die op gang is gekomen daarna. Mag ik vragen of je op aanrader van een arts weer bent begonnen met de anticonceptiepil? 

Nou, ik denk dat het loos alarm is geweest. Ik heb zojuist nog een early test gedaan en die is spierwit.. op naar de volgende ronde.. 
@SasX: ja, mijn gynaecoloog adviseerde me dat. Was ik eerst heel sceptisch over de eerste 3 weken. Bleef bloedverlies houden en vond 't heel irritant elke dag weer een pil te moeten slikken. Maar daarna eigenlijk heel blij mee. Cyclus kwam goed opgang en dat ik tijdens de stopweek ook weer een gewone menstruatie had vond ik erg fijn. 
Super rot voor je dat je er ook al zo lang mee bezig bent. Wat heeft jou gynaecoloog aangegeven? 
@Wondertjedrie: het is niks. De test net was spierwit dus het waren indroogstreepjes.. 

@sje ik kan je foto niet openen probeer het zo nog eens. Maar is je test van net met svond urine want dan kan t wel anders uitpakken met ochtend urine...

Zou zo mooi zijn weer een hartje erbjj. Ik gun het je zo!!

@Sje
Ik zie nog wel een vaag streepje. Morgenochtend nog even een testje doen? 

Hebben jullie ervaringen met action ovulatietesten? Zaterdag was die het donkerst (niet knal, vorige ronde wel). Maar hij liep zondag/maandag wel weer af. Ook wel steekjes/prikjes gevoeld zoals elke keer rond de eisprong.
Echter blijft het streepje wel duidelijk zichtbaar, niet vaag ofzo.. 

Terug
Bovenaan