NOD AUGUSTUS 2021

@mickie ja dan kan dat het niet zijn. Misschien toch andere testjes proberen? Ik heb die van clearblue ook gebruikt.. superhandig, tikt qua prijs wel aan.. 
@moowtje morgen ochtend weten we meer.. 

Ik wacht deze ronde wel even gedulsig af denk ik. De steekjes etc die ik ervaar rondom ovulatie zijn ook weg, dus vermoed dat ie wel geweest is. Misschien net de piek gemist? Maar vond t toch apart, haha!
Zit nu op cyclusdag 25. spannend. Hoop zo dat t snel weer gelukt is?. 
Ga jij nog weer testen morgenochtend? Laat je het dan weten?!

@wondertjedrie ik had een hele vroege miskraam met zo'n 5 weken. Was nog maar de 2e ronde voor ons toen. Heb 8 weken na de miskraam wel echo gehad om te kijken of de baarmoeder er goed uit zag en dat was wel zo. Moest van de huisarts afwachten. Maar het is nu bijna 4 maand geleden en ben het wachten en de omzekerheid echt zat.. heb maandag weer een afspraak en dan gaan ze als het goed is verder kijken. Ze verwachten dat me hormonen van slag waren dus wouden ze ook niet direct met medicatie aan de slag. Ze wouden mijn lichaam zelf de kans geven, maar nu vind ik het wel lang genoeg geweest. Je wordt er heel onzeker van zo lang geen cyclus na miskraam

Spannend zeg Sje! Ben benieuwd of je test nu nog een x een streepje heeft! Ik vind hem aardig positief!
Ik denk dat ik op de valreep weer mijn nod heb eind deze maand.. Rond 28/29 augustus. Denk alleen dat deze ronde helemaal niets word. Ben herstellende van een voedselvergiftiging en denk dat mijn lijf hier druk mee bezig is ipv innestellen ? maar we gaan het zien, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en wachten rustig af. Nu 4 dpo. 

Hi @sje benieuwd of je nog eens hebt getest met ochtend urine?

hier gaat het wel goed. Nu op het wachtbankje.
Was deze maand weer op tijd met gezellig maken dus nu is het gewoon weer afwachten.

In april een vroege miskraam gehad daarna wel elke maand nogsteeds een eisprong gehad maar geen positieve zwangerschapstest nog helaas.
Soms twijfel ik enorm aan mn lichaam en soms denk ik het komt vanzelf. Het blijft altijd dubbel.
Als het deze ronde niet is gelukt ga ik wel contact opnemen met de gyn om te checken of alles oke is. Ergens ben ik heel bang dat er na mn keizersnee iets niet oke is van binnen.

Ik duim voor je @sje!!

@liefsVan heb je na je keizersnede veel last van tussentijdse bloedingen? Of waarom denk je dat het schade heeft achtergelaten? Hoe lang is je keizersnede geleden?☺️

Terug
Bovenaan