NOD AUGUSTUS 2021

Hi dxx & djam,
Dankjewel! Ik beschouw ze al positief, hij was vanochtend weer donkerder! Maar nu voelt het alsof ik ongesteld word.. ook bloed ik heel licht. En bruine afscheiding… snap er niks meer van. Kan nu toch nog niet ongesteld worden? Zit pas op dag 15 van m’n cyclus ??‍♀️??‍♀️
 
Bedankt iedereen! 
@LiefsVan bij de eerste twee (drie) belde ik eerst de HA, die deed een bloedafname en daarna belde ik de VK. meestal op eerste controle tussen week 7&8. 
Dus ik zou nu ook al bellen en de afspraken maken, dat kan helemaal geen kwaad en dan kan het aftellen beginnen!
@Mickie, spannend, maar alles kan nog!!
@gebruiker, hier ook geen ervaringen, maar bij twijfel zou ik ook de HA bellen!
@juliatje, ik zag de foto's van dag 9 en die waren toch een pak donkerder. Was die op dag 10 dan niet de duidelijkste. Ik zou deze van op de foto ook niet al positief beschouden. Ze moeten echt donkerder of hetzelfde zijn... Misschien toch nog even blijven testen? 
Hier vandaag al langs mogen gaan bij de gynaecoloog (ze had me dat in mei gezegd dat ik bij een streep mocht bellen). Op de echo duidelijk te zien dat de beginsellen gelegd zijn en dat er iets is. 
Ik kreeg nu progesteron tabletten om in innestelling nog te bevorderen en moet ook 3 weken pregnyl spuiten. Vond ik best heftig :) Maar als we daardoor een extra duwtje kunnen geven waar nodig doen we dat met plezier!
Binnen twee weken terug op controle, dus wel leuk die goede opvolging!!

 
Wat vervelend Juliatje dat je last heb van spotting. Heb je een foto van je test van deze ochtend? Misschien heb je een ovulatiebloeding? Op grond van je eerdere foto zou ik nog wel even doortesten hoor ?
 
https://i.postimg.cc/90PTV5Q4/8-AC00060-72-BA-4-F96-A5-E7-A966-CE400-FC8.jpg
hier de link een voorbeeld van mijn eerste ronde 
 
Voor alle zwangeren! Gefeliciteerd! Geweldig nieuws ?
Iemand positief getest zonder zwangerschapsverschijnselen? Ik voel zelf helemaal nog niks, dus bang dat het deze periode ook niet raak is. 
Zou mijn NoD aangepast kunnen worden na mijn langste cyclus. Dan zou ik uiterlijk zaterdag 28 augustus.
 
Hi Djam & Dxxx,
Bedankt voor het antwoorden! Dit is de test van vanochtend https://i.postimg.cc/KzQWZ0L9/BF704-A17-1-D4-C-4-C3-F-BC12-8-C2177-D52873.jpg

Ik heb zaterdag denk ik niet mijn eisprong gehad? Anders was mijn LH piek nu niet meer zo hoog? Hebben meerdere hier ervaring mee?
 
@EllaB 
Jazeker, ik! Ik testte pas 3 dagen na NOD heeeel lichtjes positief en dat zonder klachten. Nu bijna 6 weken en nog steeds geen klachten (behalve slapeloosheid). Ik duim voor je!! 
 
@juliaatje: top om alsnog zo'n test te hebben. Is je vriend inmiddels terug? 
 
@liefsvan: ik ook gelijk vk gebeld en direct 3 echo's vastgelegd.
 
Terug
Bovenaan