NOD AUGUSTUS 2021

@Liefs van Nog gefeliciteerd ❤️! Ik heb eigenlijk zodra ik mezelf ervan overtuigd had dat het echt positief was de huisarts gebeld en die zei dat ik toen zelf de verloskundige kon bellen. Volgens mij was dit al met 4 weken een een paar dagen. Zelf vond ik het wel fijn om toen al een afspraak vast te hebben staan. Dus ik denk dat in jouw geval, ik nog voor de vakantie zou bellen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lamg je weg gaat en hoe het allemaal bij jouw verloskundige geregeld is (moet je wachten tot de termijnecho, krijg je wel een vitaliteitsecho enz). Maar ik denk niet dat je te vroeg kunt bellen.

Rest vd meiden die positief hebben getest, jullie ook gefeliciteerd! ❤️

Ben ik weer na anderhalf jaar proberen. Ben lang erg geweest uit het forum had ff tijd voor mezelf nodig... 
Vandaag NOD maar cyclus is niet altijd even voorspelbaar. Heb al week buikpijn en andere afscheiding dan normaal. Het voelt alsof het weleens raak kan zijn. Maar heb nog niet getest, wacht nog op de post. 
Bij m'n eerste zwangerschap had ik zo een heftige buikpijn vanaf de NOD wat achteraf door mijn darmen bleek te komen. Nu weer datzelfde en gelijk gestart met die Zakjes poeder en dat verlicht gelukkig. Maar.... Ik blijf pijn houden links naast/onder navel en ben huiverig voor buiten baarmoederlijke zwangerschap. Vorige keer dacht men dat vanwege de buikpijn, moest toen vanaf 4 weken 3 weken lang om de dag naar het ziekenhuis om bloed af te nemen en inwendige echo te laten doen. Door dat alles kon ik totaal niet genieten en was ik ook genoodzaakt om familie en werk in te lichten nog voor het hartje klopte. 
De pijn is niet non stop maar zijn steeds krampjes door de dag en nacht heen. Het is niet zo heftig dat ik niks meer kan. Maar wel vervelend. Het zit echt links schuin naast/onder navel. Als ik erop duw merk ik geen verschil. Herkent iemand dit? En was dit een normale zwangerschapskwaal? 
Mocht ik negatief testen dan ga ik morgen de huisarts bellen natuurlijk 

Ik heb nog niet gebeld. Wil eind van de week doen. Wij gaan na het weekend ook op vakantie dus wil me toch wel voor die tijd aangemeld hebben. Fijn idee dat als ik wat heb tijdens de vakantie dat ik met hun contact kan opnemen. En dus al ingeschreven sta. 

Dank meiden, ik voelde me een soort overdreven als ik gelijk zou bellen maar idd wat @kiekeboe zegt als er op vakantie iets is wil ik ook bellen.. 
Ik ga naar het buitenland en ga vliegen, ik ben heel nuchter dus maak me daar eigenlijk niet zo zorgen om maar het voelt wel goed om te weten dat ik dan al contact heb gehad. Ik zal onder begleiding komen in het ZH ivm astma en keizersnee bij de eerste

@ShanaV gefeliciteerd! ❤️

@Gebruiker704 wat rottig allemaal zeg. Ik heb er geen ervaring mee dus kan niet echt iets zinnigs zeggen. 
Ik zou idd niet te lang wachten om de HA te bellen. Succes!

Hi ladies!

Ik dacht zaterdag m’n eisprong te hebben gehad.. vond dit al gek.. op dag 9 van m’n cyclus.. maar had toch echt een positieve ovulatietest. Gister ook nog één gedaan, was amper een streepje… maar vanochtend stond ik op m’n licht bruine afscheiding, echt heel veel.. (sorry voor de details) en heb buik/rugpijn, alsnog ik ongesteld moet worden. Dacht doe nog even een test. Hij lijkt weer op te lopen, en heb normaal na m’n eisprong amper een lijntje. Nu is mijn vraag, komt m’n eisprong er nog aan? Zit nu op dag 14. Zal de foto van de ovulatietest even invoegen, ik snap er niks meer van. (Foto links is van gisterochtend en recht op de foto is van zo net) https://ibb.co/cw65chL

Hi Juliatje, beide testen zijn helaas negatief. Bij een ovulatietest moet de test streep donkerder of even donker zijn als de controlelijn. Ik zou nog wel even doortesten want een ei op dag 9 vind ik ook erg vroeg.

Terug
Bovenaan