NOD Augustus 2023

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, vorige jaar oktober met de pil gestopt.

Helaas is er bij mij een paar vleesbomen geconstateerd, gelukkig allemaal buiten mijn baarmoeder.

Over 3 weken hebben wij een afspraak bij de gynaecoloog om te controleren of de vleesbomen gegroeid zijn en beginnen met vruchtbaarheid onderzoeken.

Afgelopen tijd ben ik ineens onregelmatig ongesteld, van 28 dagen elke maand naar 34 dagen.

Ik ben erachter gekomen dat mijn menstruatie app mijn cyclus op 30 dagen houdt, ondanks dat ik juiste startdatum menstruatie invul, waardoor ik foutieve ovulatie datum te zien kreeg, die dus elke keer pas rond 4 dagen later kwam.

Dat werkt dus niet mee met zwanger proberen te worden.

Ik heb gelezen over sentitest ovulatie strips, deze maand heb ik het voor het eerst gebruikt en vandaag positief getest, terwijl mijn app dus afgelopen zondag al aangaf voor ovulatie.

Gelukkig let ik niet meer op die menstruatie app en heb ik nu de juiste vruchtbare dagen.

Mijn NOD is 23/24 augustus
 
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, vorige jaar oktober met de pil gestopt.

Helaas is er bij mij een paar vleesbomen geconstateerd, gelukkig allemaal buiten mijn baarmoeder.

Over 3 weken hebben wij een afspraak bij de gynaecoloog om te controleren of de vleesbomen gegroeid zijn en beginnen met vruchtbaarheid onderzoeken.

Afgelopen tijd ben ik ineens onregelmatig ongesteld, van 28 dagen elke maand naar 34 dagen.

Ik ben erachter gekomen dat mijn menstruatie app mijn cyclus op 30 dagen houdt, ondanks dat ik juiste startdatum menstruatie invul, waardoor ik foutieve ovulatie datum te zien kreeg, die dus elke keer pas rond 4 dagen later kwam.

Dat werkt dus niet mee met zwanger proberen te worden.

Ik heb gelezen over sentitest ovulatie strips, deze maand heb ik het voor het eerst gebruikt en vandaag positief getest, terwijl mijn app dus afgelopen zondag al aangaf voor ovulatie.

Gelukkig let ik niet meer op die menstruatie app en heb ik nu de juiste vruchtbare dagen.

Mijn NOD is 23/24 augustus
Herkenbaar van die app! Hier idem , ovulatie kwam bij mij alleen eerder dan wat er voorspeld werd door de app, maar ik had begin van t jaar een langere cyclus dan nu.
Deze maand ook gestart met sensitest ovulatie om ook voor mijzelf te weten wat mijn lichaam nu precies doet, ik herken wel de lichamelijke signalen maar dit geeft toch net wat meer bevestiging :)
 
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier, vorige jaar oktober met de pil gestopt.

Helaas is er bij mij een paar vleesbomen geconstateerd, gelukkig allemaal buiten mijn baarmoeder.

Over 3 weken hebben wij een afspraak bij de gynaecoloog om te controleren of de vleesbomen gegroeid zijn en beginnen met vruchtbaarheid onderzoeken.

Afgelopen tijd ben ik ineens onregelmatig ongesteld, van 28 dagen elke maand naar 34 dagen.

Ik ben erachter gekomen dat mijn menstruatie app mijn cyclus op 30 dagen houdt, ondanks dat ik juiste startdatum menstruatie invul, waardoor ik foutieve ovulatie datum te zien kreeg, die dus elke keer pas rond 4 dagen later kwam.

Dat werkt dus niet mee met zwanger proberen te worden.

Ik heb gelezen over sentitest ovulatie strips, deze maand heb ik het voor het eerst gebruikt en vandaag positief getest, terwijl mijn app dus afgelopen zondag al aangaf voor ovulatie.

Gelukkig let ik niet meer op die menstruatie app en heb ik nu de juiste vruchtbare dagen.

Mijn NOD is 23/24 augustus
Ik weet niet welke app je gebruikt, maar ik kan bij die van mij zelf instellen hoelang mijn cyclus duurt. Misschien dat je het aan kan passen in de instellingen?
 
Ik gebruik de app : Menstruatie kalender.. bij de instellingen kan je hem dan idd op : gebruik gemiddelde zetten of op gebruik standaard ( voor menstruatie en ovulatie) .. aankomende cyclus ga ik geen ovulatie testen gebruiken. Afgelopen 4 cyclussen was mijn ovulatie elke keer rond de16/17 de cyclus dag.. dus ik ga daar nu maar ongeveer vanuit :)

@Rose en @Rooz26 is er bij jullie al wat meer bekend ?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de tip, ik heb bij instellingen uit kunnen zetten, nu krijg ik de werkelijke cyclus dagen te zien....

Hopelijk blijft het niet verschuiven....
 
Hey, hoe is het met iedereen?
Merk dat ik door de vakantie wat minder bezig ben met dit forum

@Rooz26 ik loop op dit moment in het ziekenhuis omdat we een jaar bezig zijn en het nog niet is gelukt. Ik vind het zelf wel fijn dat ze de onderzoeken doen. Merk dat ik de afgelopen tijd wel wat twijfelde aan mijn lichaam, of er niet was mis was waardoor het niet lukte. De onderzoeken geven ook weer een soort vertrouwen. Maar dat is voor iedereen ook weer anders ;)
Sta er wel steeds meer open voor om onderzoek te laten doen. Ik wacht deze maand nog af. Als ik ongesteld word, wil ik wel contact met de huisarts op gaan nemen.
 
Ik gebruik de app : Menstruatie kalender.. bij de instellingen kan je hem dan idd op : gebruik gemiddelde zetten of op gebruik standaard ( voor menstruatie en ovulatie) .. aankomende cyclus ga ik geen ovulatie testen gebruiken. Afgelopen 4 cyclussen was mijn ovulatie elke keer rond de16/17 de cyclus dag.. dus ik ga daar nu maar ongeveer vanuit :)

@Rose en @Rooz26 is er bij jullie al wat meer bekend ?
Ben nog steeds niet ongesteld. Maar de zwangerschapstesten blijven ook negatief Ik moet deze maand wat langer wachten dan normaal.
 
Hallo wie kan mij helpen? Ik ben erg onzeker. Vandaag is mijn NOD.
Zaterdag avond had ik erg het gevoel dat ik zwanger was. Ik heb toen een early pregnant test gedaan deze was heeel licht positief. Daarna met rust gelaten. Vandaag merkte ik op dat mijn borsten minder gevoel werden en zag een klein beetje (sliertje) bruin verlies. Flink balen en erg verdrietig. Thuis toch een test gedaan en het streepje was net zo licht ( met een normale zwangerschapstest in de middag). Kan ik toch zwanger zijn?
 
Terug
Bovenaan