NOD Augustus 2023

Hallo wie kan mij helpen? Ik ben erg onzeker. Vandaag is mijn NOD.
Zaterdag avond had ik erg het gevoel dat ik zwanger was. Ik heb toen een early pregnant test gedaan deze was heeel licht positief. Daarna met rust gelaten. Vandaag merkte ik op dat mijn borsten minder gevoel werden en zag een klein beetje (sliertje) bruin verlies. Flink balen en erg verdrietig. Thuis toch een test gedaan en het streepje was net zo licht ( met een normale zwangerschapstest in de middag). Kan ik toch zwanger zijn?
Hey, dat kan zeker! Bruin bloedverlies kan ook oud bloed zijn, hoeft niet te duiden op een menstruatie.
Een early heeft minder HCG nodig, dus het kan zijn dat het streepje net zo licht is. Ik zou over een dag of 3 nog een keer testen met een gewone test en kijken of het dan oploopt. HCG verdubbelt ongeveer elke 2/3 dagen.
 
Ben nog steeds niet ongesteld geworden. Zwangerschapstest is negatief. Ik dacht: laat ik eens een ovulatietest doen en daar kwam een heel licht streepje op. Dus ik gok dat ik geen eisprong heb gehad en mijn cyclus opnieuw is begonnen. Op naar de volgende maand!
 
@Rooz26 ah bale , en qua streepje van de ovulatie test hoeft niet te zeggen dat je overnieuw bent begonne met je cyclus... ik had bijna mn hele cyclus een licht streepje ( behalve als mn piek eraan kwam , dan was ie wel donkerder)
 
Balen @Rooz26 ! Volgensmij moet je eerst ongesteld worden voordat er een nieuwe cyclus begint, maar ik kan het fout hebben Omdat je eerste menstruatiedag ook telt als de eerste dag van je cyclus.

Ik ben zelf nog niet ongesteld geworden en zit er ook nog niet echt aan te komen. Kan ook dat ik pas morgenavond laat wat ongesteld word. Wil maandag gaan testen, ergens voel ik aan alles dat ik zwanger ben maar het kan ook mijn lichaam zijn die mij voor de gek houdt. Nog even afwachten dus.
 
@Stabij , ja klopt idd wat je zegt de nieuwe cyclus begint pas op 1e dag van menstruatie... en ik ga voor je duimen hoop dat je maandag een positieve test in je handen hebt :)
 
hallo , dit topic is er nog niet en ik ben nogal vroeg in de maand.
Mijn nod is 4/5 Augustus. Ik ga t hier proberen allemaal bij te houden :)

Lijstje:
4/5 Augustus Freya
7 Augustus Rooz26
9 Augustus Rose
20 Augustus Stabij
23 Augustus NoraLou , f_ayYanv92fOrlipv
24 Augustus Drey
25 Augustus BZWM
29 Augustus Marwi
30 Augustus Xjaanaa

Groetjes Freya
 
Ik kon het niet laten en heb net even getest met een early test, maar helaas hartstikke negatief. Verwacht dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Baal er enorm van, maar goed we gaan er de volgende ronde gewoon weer tegenaan met goede moed
 
Terug
Bovenaan