NOD begin augustus

Meer dames hier die de NOD begin augustus hebben?

Mijne is 4-8.
Afgelopen woensdag/donderdag ovulatie gehad en een hele gezellig week gehad….

Vandaag tot 2x toe een vlinder in huis. De eerste keer heb ik hem voorzichtig opgepakt en naar buiten gegaan en binnen een halve minuut was hij terug, vloog een rondje door de woonkamer en ging weer weg. Zou het deze keer dan eindelijk een keer gelukt zijn…..?
 
Ik snap niet zo goed wat die vlinder ermee te maken heeft… Als je nou een ooievaar in je huis zou hebben vliegen, kan ik me nog voorstellen dat je hoopt dat het raak is deze cyclus, maar een vlinder…?
 
Een vlinder kan een teken zijn van een grote verandering, dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn en was het gewoon toeval. Ben verder niet mega spiritueel maar heb wel meer momenten gehad dat ik achteraf dacht; hè wat toevallig. Dus vandaar dat ik gisteren dacht zal deze vlinder die nadat ik hem helemaal achter in de tuin heb los gelaten en dus best een stukje terug moest vliegen ons iets duidelijk willen maken.....
 
Ik begrijp je vlinder. Bij mijn vaders overlijden vloog er een zwarte vlinder boven zijn kist naar het crematorium. Sindsdien is er bij elke speciale gebeurtenis een zwarte vlinder die om ons heen vliegt. Voor ons is dat ook een teken dat hij er bij is.

Dus wie weet is het voor jou ook een teken die vlinder. Succes met wachten.
 
Hi Hump,
ik kom hier ook graag mee kletsen! Mijn naam zegt het al een beetje, wij hebben de wens voor een 3de kindje. 

Bijzonder dat die vlinder tot 2x toe in huis kwam, ik geloof daar altijd wel in dat iets of iemand kan zijn/betekenen. Al zou ik zelf niet heel blij worden van een vlinder in huis met mijn fobie voor vlinders ?
Mijn NOD is rond 8-8, gisteren was duidelijk voelbaar mijn eisprong. Wij hadden het nog niet helemaal (nu al) op de planning om te gaan voor een 3de kindje, maar ineens was mijn spiraal er uit, het schijnt dat je lichaam die zou kunnen afstoten?¿ mijn wens voor een 3de is er altijd al heel sterk geweest, mijn man vond het ook eigenlijk wel goed met al 2 gezonde jongens. Laatste tijd hadden we het er toch over om volgend jaar dan toch voor een 3de te gaan, maar nu dit vorige maand gebeurde was hij toch ineens om haha 
 
 
Mijn nod is 7 of 8 augustus.. wij hebben een zoontje van 3,5 ?

Deze maand de eerste keer ovulatie in de gaten gehouden, ben heel benieuwd of het meteen raak is ?
 
Mijn nod is 10 augustus. 10e ronde met ovulatietesten. En een vlinder zegt helaas niks. De kans is nog steeds heel groot dat we allemaal niet zwanger worden deze maand, of in ieder geval de meeste niet. Maaaaar we proberen positief te denken en hopen dat we allemaal zwanger mogen worden deze maand!! ?
 
Terug
Bovenaan