NOD begin augustus

hoi, ik praat ook even mee. M'n NOD is pas op 17/08 maar ah, ik wou geen nieuw topic aanmaken ?
ik zit dus nu op 6 DPO. En het is enorm spannend want ik had voor het eerst een eisprong met clomid 100mg. Was ook vrij laat (cd21) dus had het niet meer verwacht. 
ik had vanmorgen een temperatuurdip. Normaal 36,7. Nu maar 36,5. Maar ik probeer er niet te veel bij voor te stellen want 6DPO is nog héél vroeg! 

 
Ik ben vooral heel misselijk.. herkende het meteen van m’n vorige zwangerschap. Toen wist ik het eigenlijk al.. meteen een test gedaan haha
 
Hoi hoi,
Ik praat ook graag mee op dit forum. Gefeliciteerd aan alle zwangeren. Weet niet goed wanneer mijn NOD is of was. Normaal gesproken voel ik m'n eisprong altijd, vermoed dat ie rond 18 juli was. Dat zou betekenen dat ik een cyclus van 5 weken heb en mijn NOD op 1 aug was. Tot 2 mnd terug had ik regelmatige cyclus van 35 dagen, maar daarna ineens 1 van 28 dagen en toen 1 van 42 dagen. Heb op 30 juli, 2 aug en 8 aug getest. Iedere x negatief, maar menstruatie blijft uit. Heb alle 3x getest met 2BeSure. Las daarna dat er niet veel goede ervaringen zijn met dat merk.
Vraag me af of ik nog eens moet testen met een ander merk of dat mij eisprong gewoon nog later is geweest dan ik denk.. Iemand nog tips?
 
Oh ja, heb wel wat symptomen alleen wel wat milder dan de vorige zwangerschappen. Wat gerommel en krampjes in de buik en onderrug, ruik dingen sterker en met vlagen wat misselijk. Weet ook dat n lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden, maar uitblijven vd menstruatie is toch wel ?
 
@Just me - Amy, bij mijn eerste zwangerschap testte ik met dure testen continu negatief. Tot ik besloot een hele simpele cassette van een huismerk van de drogist te gebruiken en die was meteen heel duidelijk postitief! Ik had geen testen meer van dat duurdere merk om te checken of hij dan wel positief zou zijn, maar mij ervaring is dat je dus prima gewoon simpele/goedkope testen kunt gebruiken, die zijn net zo, zo niet meer betrouwbaar...
Ik denk dat mijn NOD vandaag is.. Ten minste, ik had altijd een cyclus van 28 dagen en de eerste dag van mijn laatste menstruatie (en ook de 1e na mijn zwangerschap) is vandaag precies 4 weken geleden. Ik was voor de zwangerschap altijd heel stipt in mijn cyclus. Of nou ja, mijn lichaam dan. Maar nu ben ik toch onzeker. Misschien dat mijn cyclus nu toch wel anders/langer is, omdat dit pas de eerste ronde is na de zwangerschap en borstvoeding. Ik was ruim anderhalf jaar niet ongesteld geweest toen ik 4 weken geleden voor het eerst weer ongesteld (en hevig!) was.

Dus nu ben ik eigenlijk gewoon bloednerveus om te testen! Ik had het vanmorgen kunnen doen, maar ik ben bang dat ik het mezelf alleen maar moeilijk maak omdat ik er toch vanuit ga dat ik nu (nog) niet zwanger zal zijn en bij mijn eerdere zwangerschap dus tot ruim een week na mijn NOD nog negatief testte... Wanneer zal ik testen.. ?
 
@NatasNatas, mijn eigen ervaring is dat de cyclus na een zwangerschap weer even op gang moet komen. Maar hoor ook van anderen dat het gelijk weer regelmatig kan zijn. Weet je wanneer je je eisprong had? Dan kun je 2 weken daarna testen. Als je de vorige keer ook 1 week na nod positief testte, zou je nog even kunnen wachten. Maar snap t helemaal als t nog te lang duurt om daarop te wachten!! ?
Jij en de testen hadden bij mij helaas gelijk. Nu dus ongi... Werd nogal onzeker door t lange uitblijven van de menstruatie, ga dan ook dingen zoeken achter allerlei kwaaltjes en krampjes. 
 
Hier korte update: ik zit vandaag op 10 dpo en vandaag ook negatieve test. Had allerlei "symptomen" maar m'n lichaam hield me voor de gek. Het is natuurlijk nog vroeg maar ik heb sinds vanmorgen ook een grote pukkel op m'n kin en dat is (voor mij toch) geen goed voorteken. ??‍♀️??‍♀️ 
 
Terug
Bovenaan