NOD begin augustus

Hoi allemaal, wij zitten in de 1e ronde voor ons 3e kindje. Begin juli met de pil gestopt.
Sinds 21 juli niet helemaal lekker dus ik verwacht dat toen ergens mijn eisprong geweest is.
Echter nog steeds sinds een aantal dagen steekjes, witte afscheiding en met vlagen misselijk.
Kruidvat 2v5 vanmorgen was negatief maar het kan zijn dat ik pas op 10/11 dpo zit.
Had zelf wel het idee dat ik bij mijn andere zwangerschappen al wel positief testte rond 10/11 dpo maar weet het niet meer zeker.
Misschien morgen toch een early doen..

Vind het allemaal weer super spannend ondanks dat het voor een 3e is!
 
Hoi dames, 
Ons zoontje is net 1 jaar geworden en via ICSI gekomen. We zijn alweer een tijdje in traject aangezien we erg lang op ons wonder hebben moeten wachten.
Ik mag 7 augustus testen. Ik droom wel heel raar en ben erg onrustig. Verder geen stress of iets maar jemig zeg ik ken dit niet. Ook heb ik pijn in mijn onderrug. Iemand die dit herkent? Zou dit iets kunnen betekenen? Ik ben ook erg moe, zware benen met name. In mijn vorige zwangerschappen wist ik het meteen. Ik was misselijk en niet lekker. Nu is het anders.
P.s. Ook ik heb op bijzondere momenten een vlinder in de tuin. Ik geloof er ook in dat het iets betekent of dat het iemand is die overleden is en komt kijken. Ik hoop dat het zo mag zijn. Laat je het weten? 
 
 
Jaaa ik heb ook last van mijn onderrug!! En als ik moet niezen.. Niet te doen! Doet echt pijn gewoon onder in mijn buik.
En zware benen, straalt uit naar mijn liezen.
Pfff ik ga morgenochtend testen, denk ik..
Of toch misschien vanmiddag nog maar een keer hahaha
 
Hallo dames,
 
Vandaag was mijn NOD en vanochtend positief getest!!!
Na 3 rondes Letrozol eindelijk 'raak'.
Toevallig sinds midden juli een maansteen armband gaan dragen, geen idee of deze meegeholpen heeft...
 
Ik heb vanavond een test gedaan en deze was positief!! De streep was nog niet heel donker, maar wel duidelijk een streep. Was natuurlijk ook s avonds.. dus morgenochtend nog een keertje testen!

@gebruiker10375037 gefeliciteerd! Hoe gaat het?
 
Hey iedereen! Proficiat aan de zwangeren ? 
Mijn NOD is 13/8, voor ons derde kindje. Ik voel alle vroege symptomen die ik had bij mijn vorige zwangerschappen. Toen testte ik op 11DPO en 8DPO positief. 
10/8 is onze laatste dag op vakantie in Kreta (waar ons kindje dan verwekt zou zijn ?) dus ik ga dan een keertje testen. Ik heb ook op 8DPO getest, en die was toen negatief. Fingers crossed!
 
Terug
Bovenaan