NOD begin mei 2018

<p> Ha dames! </p><p>Gisteren een dubbele positieve ovulatietest gehad (1 van wish en 1 cb smiley), wat inhoud dat ik wss vandaag mijn eisprong heb! Mijn NOD is dan 2 mei! Nog meer dames rond die tijd? </p><p>Groetjes Danielle</p>
 
Goedemorgen Danielle! Ik sluit me aan!
Ben nieuw hier 30 maart mijn spiraaltje laten verwijderen en de dag erna een bloeding van 12 dagen. Ovulatie gemeten rond 15 april. Het is ronde 1 dus verwacht nog niet heel veel. Spannendd:)
 
Hoi meiden,
ik doe mee voor 2 mei! Deze week ergens mn eisprong. Gebruik geen testen, klus om de dag..
Spannend! Voor ons 2e ronde na stoppen met de pil. Vorige cyclus was 26 dagen vandaar 2 mei
 
Ik sluit ook graag aan als dat mag. Mijn NOD is 26 april. Vind het zo spannend. Denk steeds dat ik van alles voel..echt zo lastif. Dus iedere keer weer even relativeren en dan zijn de pijntjes/kwaaltjes ook meteen weg..de psychologie van de mens hè haha
Ik heb besloten om niet te testen voordat ik in mijn NOD dag heb. Nu nog geduld vinden en houden.  Succes met wachten allemaal.  
 
Hoi! Ik heb mijn NOD rond 1 mei! Voor ons de vierde ronde dus hoop echt zo dat het nu wel raak mag zijn! Ik gebruik nu wel ovulatietesten van sensitest, maar nu was ie gister én vandaag positief.. wanneer is nu het beste om aan de slag te gaan? Is dan mijn eisprong vandaag of Morgen? Zondag en gister hebben we het in ieder geval al wel gezellig gehad ;-) vandaag nog een keer of beter Morgen? Spannend allemaal! Die laatste 2 weken duren frustrerend lang!
 
@depps, spannend hoor ronde 1! Fijn dat je al zo snel je eisprong hebt gemeten! Nog een kleine 2 weken! 
@EPF, welkom en spannend hoor!
@danixx, verstandig hoor om niet voor je nod te testen! Het lijkt me vreselijk om te zien dat je zwanger bent en daarna alsnog ongesteld te worden omdat het vroeg is misgegaan! 
@snowy, spannend!!
@loesz, spannend! 2 dagen een donkere streep! Sperma blijft tot 5 dagen in jou leven, dus vanaf 5 dagen voor ovulatie is het handig om seks te hebben. Als je een positieve ovutest hebt vind je eisprong 24-36 uur daarna plaats. Je ei blijft ongeveer 24 uur in jou leven dus op de dag vande eisprong kan je ook nog seks hebben. Daarna heeft het niet heel veel nut meer. Huisarts heeft tegen ons steeds gezegd dat het het beste is om om de dag seks te hebben, dan blijven er bij elke dag goede zwemmers tussen zitten. Als hij te vaak loost zit er op een gegeven moment weinig kwalitatief sperma tussen en meer zaadvocht. 
Voor ons is het ook ronde 4. Ronde 1 duurde 35 dagen, ronde 2 29 dagen en ronde 3 78 dagen. Tijdens ronde 3 had ik een positieve zwangerschapstest (kruidvat) maar toen ik met cb ging testen bleef hij negatief. Na een week bloed laten testen en dat bleek ook negatief. Hierna heeft het nog 3 weken geduurd voor ik ongesteld werd. Eigenlijk heb ik toen toch een soort van ronde overgeslagen. Het was iig zenuwslopend en frustrerend om niet te weten waar we aan toe waren. 
Daarom was ik nu ook bijzonder blij dat ik die positieve ovutesten had, en het idd gecontroleerd met een cb ovutest. Hoera, ik ben niet meer 'kapot'! En ik vind het zo fijn om nu weer gewoon enigszins te weten waar ik aan toe ben! 
Hopelijk veel positieve testen bij ons deze ronde! 
 
Liefs, Danielle
 
Terug
Bovenaan