NOD begin mei 2018

Ja het is beter om te wachten tot na de NOD want ik heb de test die thuis lag al onnodig ingezet.. Terwijl je dan weet dat het nog niet te meten is. ?
 
ik ben ook altijd heel onrustig de laatste week! Oeff wat een spanning iedere keer.. 
Ook doordat wij nu in de 6e ronde zitten, het mag nu toch wel echt gebeuren! 
Ik ga denk ik ook pas testen op of na mijn NOD.. 
 
Hoi meiden, ook ik sluit me graag aan.. Ik heb gister (donderdag) en vandaag (vrijdag) een positieve ovulatietest gehad (clearblue smiley). Nu heb ik dinsdag en gisteravond (donderdag) sex gehad. Denken jullie dat dit genoeg is of zou ik het vanavond (vrijdag) nog moeten doen? Of zaterdagochtend? Of denken jullie dat dat te laat is? Ben nu een half jaar bezig en een beetje hyper omdat ik voor het eerst mijn eisprong heb gevonden :) 
 
Ik heb NOD 29 april zo spannend allemaal ik zit zelf ook op ronde 6 pff wat duurt het allemaal zo lang het maakt me ook erg onzeker of het ooit nog een keer gaat lukken en zo ja wanneer :( en of het allemaal goed gaat na een miskraam van 10 weken en 2 dagen. Ik heb afgelopen 6 maanden lang mezelf elke keer gek gemaakt met al die schijnzwangerschap verschijnselen. Ik ben eindelijk een keer rustig en maak mijn man ook niet meer gek misschien omdat ik geen hoop meer heb en omdat ik dood bang ben dat het niet meer lukt na een curettage MORGEN ZOU MIJN UITGEREKENDE DATUM ZIJN VAN MIJN KLEINE PRINSJE OF PRINSESJE :( helaas had ik gehoopt dat ik voor mijn uitgerekende datum positief zou testenn maaarjaa wie weet 29ste hoop ik op goed nieuws ik ben misschien van plan om iets eerder te testen en de andere kant denk ik nee wacht op je NOD want elke keer is het niet raak en voor wat moet ik gaan testen maar ja ik zie het wel of ik het vol hou met wel testen of niet testen hoop dat we allemaal positief testen groetjes,
LL UU
 
@LLUU, heftig zeg allemaal! Hopelijk test je deze maand positief! Ik duim voor je! En veel sterktd morgen! Lijkt me toch een moeilijke dag!
@ Marina, normaal gesproken is je ovulatie 24 tot 36 uur na de positieve test.. maar ik heb nooit 2 dagrn achter elkaar een positieve smiley gehad dus geen idee vanaf wanneer je dan mket rekenen.. denk gewoon de eerste en dan zou ik t vanaaf nog een keer gezellig maken ;)
@ kiot,, zit er bij jou altijd 3 weken tussen eisprong rn nieuwe ongesteldheid? Meestal is dat namelijk 14 dagen? 
 
Alhoewel ik de definitie van eigenwijs en ongeduldig ben wil ik niet voor NOD testen... Wat ik eerder ook al zei... straks gaat het vroegtijdig mis en heb je al wel een positieve test gehad... ik zou liever niet weten dat ik dan een vroege miskraam heb gehad... denken dat het gewoon niet gelukt is, is dan denk ik toch makkelijker ofzo ;)
 
Terug
Bovenaan