NOD begin mei 2018

Hoi! Ik meld me ook graag aan om hier mee te kletsen!
Dit is de 6e ronde voor ons. Duurt lang! Ik hoop echt heel erg dat het raak is deze ronde. Ik begin langzaam de angst te krijgen dat er iets mis met me is.. 
Afgelopen zondag een positieve ovulatietest en maandag echt een knal positieve test. En ook om de dag geklust. NOD is rond 2 mei.
@Daniëlle Wat vreselijk om zoiets mee te maken.. Die onrust en ontwetenheid lijken me echt verschrikkelijk! Super fijn dus voor je dat je positieve ovulatietesten had.
 
 
Hai vino, ik had dat dus ook, twee dagen een positieve test. Maar wanneer hebben jullie dan geklust? Op dag van eerste positieve test of dag erna?
 
@ Bilu wij hebben de dag voor de eerste positieve ovulatietest geklust. En de dag erna (van de knallende test) en de dag daarna voor de zekerheid nog eens :)
 
Hey Dannix nu al herkenbaar! Volgens mij let je normaal ook niet op die manier op je lichaam en nu voel je of denk je vanalles te voelen. ?. 
Als ik vaak moet plassen denk ik opeens deed ik dat normaal ook?. En als ik moe ben of een borrelde buik heb met als van de week denk ik hmmm.. ?
Ik ga er maar vanuit dat ronde 1 nog niets word. Ook geen idee hoe lang mn cyclus is zo na een aantal jaar met spiraal dan zit ik naar die Flo-calender te staren van hoe lang nog voordat mn NOD dan isssss.. echt niet ongeduldig ook?.
 
hoi meiden!
ik gebruik clomid, ik probeer ook de klachten niet als een teken van zwangerschap. 
Mijn NOD is 25april.  
ik heb de volgende klachten :
- maagzuur/misselijk
- gevoelige/pijnlijke tepels
- drukkend/pijnlijk gevoel in mijn buik ter hoogte van m'n broekriem. 
succes dames!
Deborah
 
@depps, over het algemeen zit er tussen ovulatie en NOD/dag van eerste ongesteldheid 14 dagen (kan weleens afwijken). Op ongeveer dag 9 na ovulatie vind de innesteling van het bevruchte eitje plaats. Sommige mensen voelen dit en bij sommigen vinden ze een beetje bloed (kan van roze afscheiding tot oud bruin bloed zijn) bij afvegen, en meestal is het niet heel veel. Overigens heeft niet iedereen dat! Vanaf de innesteling gaat je lichaam het hcg hormoon produceren en dit verdubbeld elke dag. Vanaf dan kan je dus ook kwaaltjes krijgen. 
@deborah,, spannend joh! Ik snap dat je al die klachten niet als zwangerschapskwaaltjes wil zien, maar dat lijkt me wel heel moeilijk! 
@vino en bilu: welkom ook! 
 
Hey Debbs
Leuk dat wij allebei voor de 1e ronde gaan. Ik probeer het echt zoveel mogelijk los te laten. Grotere kans op succes denk ik zo.
Het zal een spannende week worden. Wil/Ga jij eerder testen dan je NOD? En de andere dames? Ik wil pas een test kopen als mijn NOD geweest is. Dus ik ga de winkels mijden volgende week. Hahaha 
 
Terug
Bovenaan