NOD dag lijstje

07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
21-10 marjan ZWANGER!!!! NR2!!!
26-10 Sacha ZWANGER NR 3!!!!

30-10 Jon (cojocompany)
30-10 Patricia(mama van Justin)
31-10 mama joyce
3-11 Sally
2-11 Priscilla
5-11 Wendy
8-11 Lizzwood
8-11 wijdrietjes
8-11 Nina83
11-11 Elin83
13-11 femke
13-11 inez
16-11 Jolien1985
16-11 dani
16-11 Lieve kindjes
30-11 Solanum

Zo, hier is het lijstje weer even op pagina 1. En ik dacht ik meld me dan meteen ook maar even: ik ben nog niet ongi geworden. Had zaterdag mijn nod en gisteren wel hoofdpijn gehad bijna de hele dag maar niet ongi geworden. Ik ben al wel een hele week moe en al 2x een halve dag misselijk geweest (donderdag en zondag). Dat begint dan in de middag en duurt totdat ik naar bed ga. 's morgens is het over. Ik ga straks een test halen als de kruidvat om 11.00u open gaat. Pfff... spannend zeg... Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Patricia

Hoi Patricia, spannend hoor! Ik voel zelf ook van alles. En af en toe denk ik echt van " ja het is raak" ( misselijkheid, pijnlijke borsten ( normaal bij ongi alleen gevoelige tepels) extreem moe, etc) maar af en toe denk ik echt van " m'n ongi komt eraan ( krampen in onderbuik wat lijkt op ongipijn). Het enige wat ik nu kan doen is wachten. En als er over een paar dagen nog geen ongi is, dan ga ik ook maar eens een testje wagen... Patricia, ik zal voor je duimen... Laat het ons weten! :) Groetjes, Sally

Wat spannend allemaal!
Ik moet zelf eigenlijk ook op de lijst, had afgelopen vrijdag mijn NOD maar nog helemaal niks...maar heb de afgelopen maanden wel vaker wat langere cyclussen en teleurstellingen gehad dus durf nergens op te hopen. Testen doe ik ook maar even niet vanwege mijn late eisprong. As weekend als er dan nog niks is dan ga ik voor het eerst testen.

Patricia: succes en hoop dat er een dikke vette lijn verschijnt!!

Liefs Joy

Hij was helaas negatief. Ik had een clearblue met indicator gekocht. Net m'n mannetje gebeld en die vond het ook jammer. Laat m'n ongesteldheid nu maar komen dan kunnen we daarna snel weer gaan klussen. Heb m'n eisprong op dag 9 of 10 altijd dus me mogen snel weer aan de slag.

Groetjes Patricia
*die even teleurgesteld is*

@Patricia, echt jammer joh! Heb nog zo hard zitten duimen! Maar zolang je nog niet ongi bent kan het toch nog steeds raak zijn? Misschien heb je gewoon nog niet genoeg hcg aangemaakt?

Groetjes,
Sally

hoi hoi

Ben ik ook weer eventjes, zit in mijn nachtdiensten dus ben niet zo veel op de site.. wel weer beter dat de NOD lijst weer op pag 1 staat... ik haat zoeken ;)
Ik had mijn NOD op 30-10.. ben nog niet ongesteld, heb al wel de gebruikelijke voorbodes gehad (pukkeltjes en chocolade aanval hihihi) maar t blijft nog op zich wachten!! Wel raar, want ik ben best regelmatig.. Was vorige week wel heeel moe, maar of dit nu aan mijn drukke werkweek en wisseldiensten te verwijten was zal ik pas woensdag weten! Woensdag ben ik samen met mijn man vrij en als ik dan nog niet ongi ben ga ik testen! Heb er al een in huis, maar wil gewoon nog ff wachten! Als ik zwanger ben, dan ben ik dat woensdag ook nog wel ;) Stoer praat ik he, maar ik ben heeeeel nieuwschierig!!! hahahahaha

Zou t zo leuk vinden voor mijn kleine meisje van 2!!!

Terug
Bovenaan