NOD dag lijstje

@Sally: ja precies zolang je nog niet ongi bent kan het nog he? Ik hoop het...

@Cojocompany: wat vaag dat jij ook nog niet ongi bent. Het is vast en zeker omdat we het zo graag willen dat ons lijf ons gewoon een paar dagen extra laat wachten.

Hallo,

Zo er gebeurt weer eens wat! Het was de laatste tijd zo rustig!
Maar spannend allemaal hoor! Zelf is nu mijn vruchtbare periode, of net geweest. Dus we zijn flink aan het klussen! Heb al een hele week het gevoel dat m'n ei komt maar ja, zo lang kan dat niet duren... Mijn man vindt dat overigens niet erg hoor! Wordt er tenminste veel geklust ;-)
Als het nu niet raak is, ga ik volgende maand ovulatietesten gebruiken. Dan wil ik wel weten waar ik aan toe ben...

@lieve kindjes: ik vind het ideaal die ovutesten. Dan weet je een beetje waar je aan toe bent. Wat onze valkuil alleen is is dat we het met een positieve ovutest 3 dagen doen en daarna eigenlijk niet meer (alleen als we zin hebben en dat kan zo maar een week duren). Het beste is volgens mij gewoon om de dag en als je positief test even een paar dagen achter elkaar. Dat is mijn voornemen mocht het nu (weer) niet raak zijn.

@Patricia: jammer meid. Laat de boel nu maar komen inderdaad. Maar misschien, wat Sally zegt, als de rd nog niet gearriveerd zijn is er nog hoop?

@Joy, Ja dat was ook wat mijn man tegen de test heeft... Hij vindt het wel prima zo. En ben ook bang dat het bij ons dan zo gaat als je beschrijft. Maar het lijkt me goed om het in ieder geval een maand te doen, zodat je weet of wat je voelt en waarneemt ook werkelijk de eisprong is. Nu zit ik maar wat te gissen wordt er wel gek van... Maar we hebben nu aardig goed ons best gedaan en houden dit nog even vol dan moet de kans bestaan dat het lukt!
Maar ja, dan is het natuurlijk nog geen garantie.
Het blijft een wonder!

@ lieve kindjes; vervelend is dat he..? als je er geen idee van hebt hoe het nou zit. Voor mij geldt hetzelfde. Afgelopen maand wel veel geklust, maar ik vind het lastig om te zeggen of we het nou zeker weten op of rond de eisprong hebben gedaan. Ik hoop het natuurlijk wel.
Inmiddels weet ik in ieder geval wel zeker dat mijn eisprong geweest is: ik merk dat mijn borsten weer voller worden, zoals elke maand. Dus we gaan weer wachten!
@Cojocompany: Spannend!!!!!!

wat duurt wachten toch lang...pffffff

@patricia; jammer maar kop op,volgende ronde beter

ik vind de ovulatietesten wel makkelijk maar ik moet ze nog snappen...dan komt het goed

07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
21-10 marjan ZWANGER!!!! NR2!!!
26-10 Sacha ZWANGER NR 3!!!!

30-10 Jon (cojocompany)
30-10 Patricia(mama van Justin)
31-10 mama joyce
3-11 Sally
2-11 Priscilla
5-11 Wendy
8-11 Lizzwood
8-11 wijdrietjes
8-11 Nina83
11-11 Elin83
13-11 femke
13-11 inez
16-11 Jolien1985
16-11 dani
16-11 Lieve kindjes
23-11 Anjuli
30-11 Solanum

Heb mezelf ook even aan het lijstje toegevoegd. Duurt, voor mij gevoel, nog heel lang.

Nou, vandaag mijn NOD. Hier heb ik dus twee weken naartoe geleefd... Nog geen ongi en vanochtend getempt en was nog steeds hoog, dus is ook alleen maar positief. Dus ik dacht, mooi, dan maar even gaan testen! Helaas was de zwangerschapstest negatief...

Nu maar hopen dat ik gewoon te vroeg was en er nog niet genoeg hcg is opgebouwd. Dus het is weer wachten, kijken of m'n ongi uitblijft (ondanks de soort van ongipijn waar ik last van heb) en m'n temp in de gaten houden... Blijft spannend...

Terug
Bovenaan