NOD dag lijstje

Nou, vandaag mijn NOD. Hier heb ik dus twee weken naartoe geleefd... Nog geen ongi en vanochtend getempt en was nog steeds hoog, dus is ook alleen maar positief. Dus ik dacht, mooi, dan maar even gaan testen! Helaas was de zwangerschapstest negatief...

Nu maar hopen dat ik gewoon te vroeg was en er nog niet genoeg hcg is opgebouwd. Dus het is weer wachten, kijken of m'n ongi uitblijft (ondanks de soort van ongipijn waar ik last van heb) en m'n temp in de gaten houden... Blijft spannend...

hoi sally,
hier ook vandaag mijn NOD. dit is nu de vijfde ronde en voor mijn gevoel duurt het al veeeel te lang! ben nog niet ongesteld maar heb al wel een paar dagen kramp die het ergst doet vermoeden, balen. vorige keer was ik vier dagen overtijd, had ook een negatieve test gedaan.... ontzettend balen is dat he?? heb met mezelf afgesproken dat ik voortaan pas bij een week overtijd mag testen. veel succes vandaag en we hopen maar op het beste! probeer vooral veel afleiding te zoeken....
groetjes

Hoi meiden,

Mijn wachten wordt weeeeeeeer niet beloond, vandaag op dag 34 ongesteld geworden. Gatver, dit wordt alweer ronde 7. Mag ik ook eens een keer??
Ik ben er wel een beetje verdrietig van...bij mijn zoontje ook pas zwanger in ronde 7. Had gehoopt dat het nu sneller zou gaan. En met de laatste 2 cyclussen van 38 en 34 dagen wordt het er ook niet korter op. Dan duurt het helemaal lang..

Liefs een beetje verdrietige Joy.....

@Joy: Balen joh!! Kop op he...

@Patricia: Ben je nou inmiddels al ongi, of had je misschien te vroeg getest??...

@Sally22: Ja misschien wat vroeg getest! hahahaha, even paar daagjes wachten en dan nog eens proberen?!

Hoi Hoi,

Wat een lijst, grappig hoor! Wij zijn nu eigenlijk ook net twee maandjes bezig. De eerste maand dacht ik van alles te voelen maar helaas. Nu voel ik eigenlijk niets in mijn buik alleen pijnlijke borsten maar ja dat heb je wel vaker. Ik heb as zondag 8/11 mijn NOD dag maar durf er niet op te hopen. Iedereen veel succes!

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan