NOD dag lijstje

Hi!

Ik heb vanmorgen een test gedaan en de 1e was positief, licht roze streepje. Ik naar de apotheek geraced voor nog een test. 1 van CB en die gaf aan niet zwanger. Maar ja, even afwachten, want ik had 1 liter water op bij de 2e test en het was natuurlijk geen ochtend urine meer. Ik weet het nu ff niet. Jammer dat ik de foto van de 1e test niet kan laten zien! :) Ik heb m op m'n telefoon staan.

Grtz

@lieve kindjes,

Ik zit nog maar in de eerste ronde dus ik heb geen idee of ik altijd regelmatig ben. das dus een beetje lastig nu.

Ik ben dan ook nog niet echt van plan om een test te gaan doen, misschien als ik over een week nog niet ongi ben dat ik dan wel een test wil gaan doen.
Maar ben nu veel te bang dat als ik een test doe dat het negatief is dan valt het alleen maar meer tegen.
dus ik probeer mijn nieuwsgierigheid zoveel mogelijk te bedwingen en wacht het nog maar netjes even af.....

Ook spannend voor jou dan een weekje nog wachten, ik vond die laatste week wachten ook wel het langst duren hoor maar goed.... het is niet anders eej

Hey wijdrietjes; Het grappige is dat ik er nu helemaal niet zoveel mee bezig ben. Vorige maand werd ik gewoon gek van mezelf, voelde contant krampjes en gevoelige borsten. Dus ik was er van overtuigd dat het zo moest zijn. Het wordt onze vierde, dus ik moet onderhand toch weten hoe het voelt... Maar ik zat er dus goed naast. Nu voel ik weinig, dus laat me er ook niet meer door gek maken. Morgen over een week is mijn NOD, maar ga zeker niet voor woensdag testen. Die dag hoef ik niet te werken, dus vind ik het wel leuk. Ga niet een test doen vlak voor ik naar het werk ga, want dat vind ik niet leuk. Moet wel kunnen grijnzen of balen zonder dat mensen zich afvragen wat er is.
Maar eerst maar afwachten hoe het bij jou, Nina en Lizzwood afloopt!

Groetjes LK

hey lk,

ja ik zou daar idd zelf ook voor kiezen om het op een vrije dag te doen.
die kwaaltjes die je net op noemt had een week of 2 geleden wel heel erg, daar ben ik dan ook voor naar de dokter geweest en moet 25 nov. voor een inwendig onderzoek naar de gyn.
Dus is ook wel een beetje spannend!!

Nou klopt het ook wel als je er erg veel mee bezig bent dat je idd alle mogelijke kwaaltjes lijkt te krijgen, je lichaam kan je goed foppen.
Met mijn zoontje was ik er helemaal niet mee bezig en was het de 4 ronde al raak.
Ik hoop voor je dat je over een week een positieve test in je handen mag houden.

En wat ons betreft ik hou je op de hoogte :D
Groetjes wijdrietjes

@nina 83

Wat spannend trouwens zeg voor jou.
Maar goed als de ene test al positief aan gaf, zou je het toch bijna wel denken dat het zo is.

Ik ben benieuwd wanneer ga je weer testen??

Ik zal voor je duimen hoor.
Groetjes wijdrietjes

Hi,

Ja spannend he? Maar door die 2e test die NIET ZWANGER aangaf, twijfel ik heel erg. Ik denk dat ik morgenochtend weer een test ga doen, dus weer met ochtend urine.
Ik hou jullie op de hoogte!

Grtz

hey hey,

Nou ben net helaas ongi geworden!!
Dus voor mij op naar de tweede ronde.
Waar ik normaal duidelijk aan voelde komen dat ik ongesteld moest worden, merkte ik er nu dus helemaal niks van, maar goed...
Binnen kort dan maar weer verder met klussen he.

Groetjes Wijdrietjes

Terug
Bovenaan