NOD dag overzicht

in ieder geval een leuk weekend voor de deur! En nu laat ik dat wijntje toch echt niet staan hoor :) Fijn weekend allemaal en succes! gr Monique

hallo allemaal ik zou me even voorstellen ik heet ladymail ben moeder van drie kids leeftijden van 8 6 en 5 en we hebben besloten om voor nummer 4 te gaan. we zitten nu in ronde drie. ik neem jullie forumtaal al over haha en mijn nod dag is 14-11.

nou verloor ik gisteren iets bruinig vocht met beetje bloed en de test was negatief dus wordt het ook gewoon ongesteld worden vrees ik. Dus ook wij gaan naar de volgende ronde

fijn weekend allemaal

Welkom ladymail! Een vierde, gaaf hoor. Wij gaan voor de tweede.
Hier nog niks.. Dus ook geen duidelijkheid. Wel af en toe lichte buikpijn en in mijn onderrug iets.
Wat een vervelende, langzaamvoorbijgaande, periode is dit toch, zo rond je NOD! 'gelukkig' moet ik straks en morgen weer werken, haha. Gaat de tijd vaak lekker snel!

Voor iedereen een heel goed weekend gewenst en hopelijk komen er gauw mooie berichten te lezen hier!
x Lizz

Hey lizz.

Weet je al wanneer je een test gaat doen=

groetjes jo

Hey ladymail, Leuk een vierde! Wij zijn ook bezig met nr 4. Hebben drie kinderen van 6 5 en 2. Ook wij zitten in ronde 3. Maandag is mijn NOD dus het is weer spannend! Tot nu in ieder geval niks wat er op wijst, dus dat is hoopvol. Maar goed dat kan in een half uur wel veranderen...
Wil het spannend houden tot woensdag, dus ik ben benieuwd of ik het zo lang vol houdt...

Hey ladymail, Leuk een vierde! Wij zijn ook bezig met nr 4. Hebben drie kinderen van 6 5 en 2. Ook wij zitten in ronde 3. Maandag is mijn NOD dus het is weer spannend! Tot nu in ieder geval niks wat er op wijst, dus dat is hoopvol. Maar goed dat kan in een half uur wel veranderen...
Wil het spannend houden tot woensdag, dus ik ben benieuwd of ik het zo lang vol houdt...

Nou zo positief ik nog was om kwart voor 4 (vorige berichtje) zo pissig ben ik dus om kwart voor acht... Eerste bruinverlies alweer, dus de rest zal ook wel weer komen. Hopelijk dan ook maar snel en niet zoals vorige maand na 4 dagen pas... Dan ga je ook weer hoop krijgen. Nou ja, afwachten maar, daar word ik trouwens wel beter in gelukkig.
Straks eerst maar een zak chips wegwerken op de bank...

Terug
Bovenaan