NOD dag overzicht

o dat is minder he lieve kindjes ik had het van de week ook iets bruine afscheiding en testen nog steeds negatief, die zak chip en veel cocolade heb ik al op.......................

Hallo dames,
Ik ben hier nieuw...ben 22 jaar en ben sinds bijna 2,5 maand gestopt met de pil...maar nu al 1.5 week overtijd maar testen zeggen negatief...wel verwarrend allemaal ben wel erg moe maar merk niks aan mijn borsten...iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt?
Leuk zo'n forum fijne avond dames!
Groetjes...

hee allemaal,
dacht zwanger te zijn (licht streepje bij test)
woensdag evengoed ongi geworden.
Dus we gaan nu over op ovulatietesten,
Kan ik ook bij t lijstje??
Verwacht anders weer rond de 9-12-09 ongi te worde.
X Jan

hoi hoi

mag ik ook op het lijstje?
NOD dag is 29 november
2de kindje

groetjes moekje

Hallo allemaal heb vanochtend toch een test gedaan. Helaas negatief. Had ik al wel rekening mee gehouden, maar toch balen. Zal nu dinsdag ofzo wel ongi worden... Hopelijk sneller.
Alleen nu is mijn man ziek, koorts en ik heb gelezen dat het niet goed is voor zijn zaad. Dat wordt dan te warm en dat kan wel 1, 2 of zelfs 3 maanden duren voordat dat weer in goede kwaliteit is. Daar wordt ik dus niet blij van. Reken dus deze maand ook maar nergens op. Hij was overigens begin okt ook ziek geweest dus ws was het al niet goed. Hij heeft het ook veel te druk...
Wel balen want dan is het zo jan of febr. en ik had een beetje afgesproken dat we het tot maar/april zouden proberen. En dat schiet dan lekker op! Onze jongste wordt in juli 3 dus is (wanneer ik in april zwanger zou zijn) al 3,5 en later wil ik eigenlijk niet. Maar ja, misschien denk ik er dan wel weer anders over. Maar ja, voor m'n gevoel gaat de tijd dringen en daar wordt ik niet blij van. Zo dat is er uit!
Moest het even kwijt. Zal nu naar m'n kleine mannetje, die ligt te huilen, is ook niet helemaal fit. Gaat goed hier...

3-11 Sally
13-11 femke
13-11 inez
13-11 monique28
15-11 Lizzwood
16-11 Jolien1985
16-11 dani
16-11 Lieve kindjes (ronde 3, vierde kindje)
19-11 Elin83
24-11 Karin777 ronde 8
29-11 Moekje
30-11 Solanum
1-12 priscilla ronde 3 1ste kindje
3-12 wendy ronde 23
4-12 Joy82 ronde 7
7-12 Nina83
9-12 Jannie1306
12-12 Patricia mama van Justin

Even bijgewerkt

En zij zijn al zwanger!! Geweldig!! ::

07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
21-10 marjan ZWANGER!!!! NR2!!!
26-10 Sacha ZWANGER NR 3!!!!
30-10 Jon (cojocompany) ZWANGER NR 4!!!
8-11 Wijdrietjes ZWANGER NR 5!!!
10-11 Mariellaliza ZWANGER NR 6!!!
10-11 Miffi ZWANGER NR 7!!!!

en ja ik ben ongi vandaag dus op naar de volgende ronde hoop ik

gr ladymail

Hey allemaal,
Ik heb gisterochtend een test gedaan. Heeft niet echt heel veel duidelijkheid gegeven. Hij leek zo goed als negatief: Ik dacht wel heel vaag iets te zien, maar het was echt nog minder dan een vaag streepje. De hoop is dus niet helemaal weg, ik ben dus ook nog steeds niet ongesteld geworden, terwijl het wel voelt alsof ik het ga worden..
Als er morgen nog niks is ga ik denk ik maar weer een test halen, dan maar een digitale denk ik.
Zijn er verder nog dames die hebben getest????
Groetjes Lizz

Terug
Bovenaan