Hallo allemaal heb vanochtend toch een test gedaan. Helaas negatief. Had ik al wel rekening mee gehouden, maar toch balen. Zal nu dinsdag ofzo wel ongi worden... Hopelijk sneller.
Alleen nu is mijn man ziek, koorts en ik heb gelezen dat het niet goed is voor zijn zaad. Dat wordt dan te warm en dat kan wel 1, 2 of zelfs 3 maanden duren voordat dat weer in goede kwaliteit is. Daar wordt ik dus niet blij van. Reken dus deze maand ook maar nergens op. Hij was overigens begin okt ook ziek geweest dus ws was het al niet goed. Hij heeft het ook veel te druk...
Wel balen want dan is het zo jan of febr. en ik had een beetje afgesproken dat we het tot maar/april zouden proberen. En dat schiet dan lekker op! Onze jongste wordt in juli 3 dus is (wanneer ik in april zwanger zou zijn) al 3,5 en later wil ik eigenlijk niet. Maar ja, misschien denk ik er dan wel weer anders over. Maar ja, voor m'n gevoel gaat de tijd dringen en daar wordt ik niet blij van. Zo dat is er uit!
Moest het even kwijt. Zal nu naar m'n kleine mannetje, die ligt te huilen, is ook niet helemaal fit. Gaat goed hier...