NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

Mij lijkt het leuk om mee te hyven! Heel gezellig. Bij mij zijn inmiddels de rd weer een paar dagen weg. Komend weekend kunnen we weer aan de klus voor de tweede ronde! Mijn nieuwe NOD wordt 3 november. @caro: spannend! Hou ons op de hoogte! Groetjes, Sally

Hoi mama Joyce
Lijkt mij ook gezellig hoor hyven! Als niemand daar maar iets van kan zien vind ik het een goed plan!
Bij mij schuift mij nod dag op aangezien mijn ei er nog steeds niet is dus zet m alvast maar op november.. wachten wachten wat duurt dan zo n cyclus lang zeg!!!

Groetjes S

05-10 kaatje
06-10 sally helaas ongesteld geworden...
07-10 moon ZWANGER!!! NR 1 !!!
11-10 nancy helaas ongesteld geworden...
17-10 lieve kindjes
18-10 dania
19-10 mariposa
20-10 mirjam
21-10 marjan
22-10 (ongeveer)browneyedgirl
22-10 victory
22-10 Inez
23-10 Anjuli
23-10 mamasun
23-10 Karin
23-10 Wupske
24-10 sacha
30-10 Jon (cojocompany)
30-10 Patricia(mama van Justin)
31-10 mama joyce
1-11 ongeveer Solanum
2-11 Priscilla
5-11 Wendy
8-11 Lizzwood

Hoi mama joyce lijkt me een leuk idee.
Ik doe wel mee.

@ Caro spannend hou ons op de hoogte he.

Liefs Nancy

Hallo allemaal!

Zo dus ik ben als eerste aan de beurt!
Spannend! Ik voel idd al van alles, maar dat kan net zo goed tussen mijn oren zitten. Ik blijf nuchter.
Zelf heb ik het gevoel dat mijn eisprong precies op tijd was, maar heb geen testen gebruikt.
De testen heb ik inmiddels in huis, dus ik denk dat ik zaterdagochtend ga testen. Kan me dan vast niet meer inhouden! Heb er wel zin in!
Mijn man vindt het niet erg als het nog een maandje duurt... Het vele klussen bevalt hem wel ;-)

Die hyve vind ik ook een goed idee! Maar is ie dan echt niet zichtbaar voor anderen? En kunnen ze niet bij mij zien dat ik daar lid van ben?

Heb je de hyves al gemaakt trouwens? Want ik kon hem nog niet vinden.

@ mama joyce Heb je de hyvespagina al gemaakt? Ik kon hem in ieder geval nog niet vinden.

Weer eens 2 keer. het werkt hier nog niet altijd even lekker...

Terug
Bovenaan