NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

Volgens mij kun je wel zien dat je lid bent van een hyves groep, alleen is de inhoud van die groep dan prive.. maar goed als je hem "zwanger worden" noemt is het geen verrassing meer waar het over gaat denk ik..

@lievekindjes: Spannend hoor, nog even volhouden en dan kun je testen! ik las laatst iets over een vroege zwangerschapstest van Predictor daar zou je 4 dagen eerder mee kunnen testen..

Hey dames,
Ik heb een hyve aangemaakt maar jullie kunnen nog niet zoeken... Kan pas na 24u..

Maar let op: MORGEN KAN JE DUS ZOEKEN ONDER HET KOPJE NETWERKEN.
Zoek onder "zwanger worden/zijn" en vraag of je mn vriendje mag worden...

Ik kan er dus zelf al wel in omdat ik de beheerder ben, maar onder het "hyves" kopje staat ie er bij mij niet tussen, dus ik denk dat wanneer iets echt prive staat, je het ook echt niet kan zien, alleen jijzelf....

Voor degenen die toch net iets te bang zijn dat familie er alsnog achterkomt... Heb de naam ff gewijzigd in De Kletstantes... Misschien ook wel beter, als foto het ik er 1 van Woezel en Pip gebruikt trouwens. Kan tzt wel gewijzigd worden maar is miss ff makkelijker om te zoeken..

Hey mama joyce

Goed idee. Lijkt me gezellig op de hyves.

Groetjes jolien

Heb ff weer gekeken op hyves... JULLIE KUNNEN ZOEKEN!!!!!!!!!

Netwerken -> De Kletstantes.....

ARGGGGG, en nu weer niet..... Pffffff... internet, computers... Ik heb er soms ff genoeg van...

hmm ik kan hem ook nog niet vinden... Denk dat we het toch morgen moeten proberen :)

Terug
Bovenaan