NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

@moon : moet toch even zeggen dat je mij heel veel hoop geeft ( leeftijd, spiraaltje... ) hop dat het mij ook zo snel lukt.
Groetjes

Hallo allemaal, voor mij is het nog steeds niet duidelijk. Donderdag een beetje oud bloed en echt een ongi gevoel, maar het kwam niet. Zaterdag getest, maar negatief. Er is nog steeds niks, op weer wat oud bloed na. Ik verwacht dat het wel zal komen, maar ja, dat dacht ik donderdag en vrijdag ook... Als er niks verandert ga ik woensdag weer testen.
Maar ik wordt er wel een beetje gek van. Als het dan niet zo is, laat het dan ook maar komen.
Heb wel behoorlijk gevoelige borsten, maar ja, dat zegt natuurlijk niet alles.

@Dania, ik had idd ook een (mirena)spiraaltje. Werd na verwijderen na 2 dagen ongi en daarna na 3 weken. Dat was maar heel kort, 2 dagen. Nu dus ronde 2... We zitten in ieder geval weer op 4 weken en dat is prettig weer in het ritme.

Jij had ook een mirena? Was jij de vorige keer ook zo kort? Begreep dat het nu wel behoorlijk veel was? Dan is je baarmoederwand in ieder geval wel weer helemaal hersteld! Begreep van de ha dat dat een paar cicli duurt. Wanneer je gelijk zwanger wordt heb je daardoor ook iets meer kans op een miskraam omdat innesteling lastiger is. De baarmoederwand is wat dunner.

hoi lieve kindjes,
ik had precies het zelfde ook mirena,ook die periode ongesteld geworden.
daarna kwam pas de eisprong.
had 2x geen eisprong gehad.bleef testen.
gr marjan

Hoi heb ook een Mirena gehad, en was al ongesteld toen de gy het eruit haalde, heb gewoon een week last gehad wel erg weinig bloed... Maar nu lijkt het alsof ik de kraan open heb staan..
Ja de gy zei dat het beter was om een maand te wachten ivm Mk.
Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen, heb gelukkig volgende week een paar dagen vrij ( herfst vakantie) dan kan ik me thuis lekker op mijn ei concentreren.
Nog een fijne week allemaal.

@marjan: wat bedoel je met 2 x geen eisprong? 2 dagen getest en geen eisprong of 2 rondes zonder eisprong?
Volgens mij raak ik nu in paniek.. dus dit kan ook nog gebeuren.?

hoi
dania: ik heb 1ste niet getest.maar wel geklust,2de keer ben ik ovulatietesten gaan kopen maar kreeg geen smile.die ronde daarna kwam pas een smile.
dus 2x niet vanaf me spiraal eruit is.
nu heb ik wel eisprong,ook dan nog vraagt het om timing geloof ik.ik wist al waar me eisprong lag,maar voor de zekerheid een test erbij om te kijken of ik echt me lichaam kende.het klopte maar dan nog was het niet raak!!!!!! uhm ikke niet meer snappen.
nu had ik weer eisprong en klusdagen gehad.woensdag is me nod dag dus ben weer benieuwd.
gr marjan

Terug
Bovenaan