NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

Hier is het nu echt duidelijk, we gaan voor ronde 3. Vandaag ongi geworden. Ben blij dat het nu duidelijk is!
Wel raar dat de eerste tekenen er woensdag al waren, het vervolgens 4 dagen "stil" blijft en dan toch nog! Het lichaam blijft toch een wonderlijk iets. Ga nu maar proberen er iets minder mee bezig te zijn, want mijn man begint al aardig gek van me te worden...

Hallo allemaal
Lijkt me heerlijk die duidelijkheid lieve kindjes!
Ik zit nog steeds te wachten op een eisprong of ongesteldheid want weet het nu echt niet meer.
Maar ja iedereen zegt geduld hebben.. maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan..
Morgen dag 28 alweer.. Heb me ook maar voorgenomen er wat minder mee bezig te zijn maar of dat lukt! hihi

Groetjes!

@ Dania. Fijn dat het je hoop geeft, ik had eerlijk gezegd absoluut niet verwacht dat het zo snel zou lukken. Had in mijn omgeving wel drie dames die meteen na het verwijderen van de mirena zwanger waren, maar die waren ook veel jonger dan ik. Hopelijk hoef je er niet al te lang meer op te wachten. Ik duim voor je.

Liefs,
Moon

hoi solanum,
zit je al rond je nod dag????
kan zijn dat je nog geen eisprong heb.deze cyclus.
ben je al bezig???
gr marjan

Hoi,

Nou ik kijk even een tijdje niet en er gebeurd al weer van alles. Ik zal ook even een nieuwe hyve site aanmaken. Want ben toch bang dat mensen mij herkennen.
Daarnaast wacht ik ook nog steeds op mijn menstruatie. De laatste was 7 sept. Dit weekend wel 2 druppels bloedverloren maar dat was dan ook alles. Ben ik nu te ongeduldig? of moet ik gewoon wachten dat mijn lichaam klaar is met het ontpillen.
Vanmiddag nog een test gedaan die negatief was.

groetjes

Hoi Marjan
Ja zit er steeds meer aan te denken dat ik misschien deze maand geen eisprong krijg.. zou heel goed kunnen.. maar durf eigenlijk nog niet te stoppen met testen.. de vk zegt dat na een miskraam je cyclus gewoon een flink stuk langer kan zijn en dat ik mijn eisprong gewoon nog moet krijgen..
Heb op dit moment wel wat meer gevoeligere tepels en wat meer slijmverlies dus wie weet?
Als het deze week nog niet is stop ik na het volgende weekend met testen en wacht ik maar af.
Ben wel na mijn miskraam op dag tien gelijk begonnen met testen dus kan m bijna niet gemist hebben..
Hoe is het met jou?

Groetjes S

hé wat jammer dames die toch weer ongesteld zijn geworden. houd moed! op naar de volgende ronde!

liefs

hoi solanum,
nou ik werd gewoon soort van depri van elke keer als ik een rondje zag in me ovulatietest.
elke keer dacht ook het komt weer niet hoor.en ja met de laatste test kreeg ik opeens duidelijke test.
hoe het nu gaat met me hahah van de zenuwen.
ik weet het niet.gevoelig borsten heb ik altijd al.sinds ik mijn mirena eruit wilde halen kreeg ik opeens gevoelige borsten dus ik moest eerst testen voor mijn spiraal eruit werd gehaald.maar blijkbaar zodra ik bij me nod dag komt wordt het gevoelig.dus ik daar kan ik niet op rekenen.normaal is het veel gevoeliger moet ik zeggen.vorige maand leek het stuwing borsten.of ik van die oerdingen had haha.
ik moet eigenlijk geen test in huis hebben want ik ga dan gewoon even testen.nu zit ik weer te twijfelen of het even weer te doen.
als deze keer niet raak is wil ik toch even bij me huisarts gaan praten.misschien kan ie me dan gerust stellen.
zo zie je maar met me 2 kids van ik zo zwanger.en nu !!!!
ben niet ongeduldig !!!!!
gr marjan

Terug
Bovenaan