NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

Over 8 dagen mijn nod, wat duurt dat nog lang..... Stom is dat zeg: als je niet zwanger wilt worden baal je altijd als je ongi wordt (nu alweer? denk ik dan meestal) en nu zit ik met spanning op die datum te wachten. Gelukkig mogen we, mocht ik ongi worden, alweer snel klussen; ik heb m'n eisprong op dag 9 en 10 van m'n cyclus. Pfff.... spannend weer. Zitten nu in ronde 3. Bij mijn eerste was ik in ronde 3 zwanger. Maar goed,we zien wel...

Ik heb nog 11 dagen tot m'n NOD en ik ben het ook al behoorlijk beu! En dit is ronde twee nog maar... Gaat nog wat worden! Hoe gaat het met alle dames die nu rond hun NOD zitten? Groetjes, Sally

Heel herkenbaar, moet zelf nog 6 dagen maar ik heb geen zin meer om te wachten! We zijn inmiddels in ronde 6 en elke maand wordt de hoop minder...heel gek, begin aan de teleustelling te wennen denk ik. Mijn zoontje neemt ook zoveel tijd in beslag! Er zijn er vandaag weer een aantal met hun NOD, dusse...

23-10 Anjuli
23-10 mamasun
23-10 Karin
23-10 Wupske

Hoe staat het ermee????

Groetjes Joy

Vandaag een test gedaan, maar dat was negatief. Dus het is afwachten op mijn menstruatie, het zou dan vandaag moeten komen. Op naar ronde 4. Hopelijk hebben andere wel een positieve test.

groetjes,

Anjuli

Hoi allemaal! Ik ben 15 dagen geleden gestopt met de pil en wij willen heel graag zwanger worden!
Nu is dit pas de eerste maand en verwacht helemaal niets nog, maar je weet maar nooit...
Afgelopen twee weken heb ik wel slijmerige afscheiding, met beetje rode slierten. Komt dit doordat het pas de eerste maand is en moet mijn lichaam wennen aan de 'niet-pil-periode'?
Gisteren zou ik (technisch) gezien mijn eisprong hebben gehad. Heb ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik en heb steken gevoeld.....maar denk dan weer: zit dat tussen m'n oren of is het echt zo?
Jullie lezen wel: wat een spannende tijden!
Tot mails allemaal!

weet iemand iets meer over mexicaanse griep vaccinatie en zwangerschap/ wanger willen worden??

ik ben nl uitgenodigd om een vaccinatie te halen maar ik hoor wisselende dingen er over. ik weet niet goed wat ik moet doen. misschien ben ik op dat moment zwanger en weet ik dat nog niet.

Hey femke,

Ik heb een reactie geschreven bij de tantes.

groetjes Sas

Ik heb elk jaar een oproep voor de griepprik en nu dus ook voor een prik tegen de mexicaanse griep. Zat zelf ook te te twijfelen of ik het moet halen. Heb vandaag de dokterspost gebeld en die zeiden dat ik het gewoon kon halen. Als je elk jaar een oproep krijgt voor de griepprik mag je het gewoon krijgen.

Groetjes,

Anjuli

Terug
Bovenaan