NOD dag!!! van pagina 5 naar pagina 1

nou solanum,
dat ook het eerst wat door me heen ging.
geen getest meer.
tot nu toe mocht alles goed blijven gaan he!!!
het is een duur grapje maar geeft wel aan waar ongeveer je eisprong ligt.nu hadden wij ervoor gedaan juist gedaan,kassa.
denk idd dat het beter is dat het zaadje ligt te wachten.
maar denk toch dat je lichaam bezig is om te herstellen.maar duurt wel lang zeg die cyclus van jouw.
dank jullie wel.
meiden blijf natuurlijk hier zitten,veel te gezellig hier.haha
zorg ervoor dat je achterna komt.ga me maar lekker na-apen
gr marjan

Goh, ik had net een hele pijnlijke scherpe steek in m'n onderbuik en ik vraag me stiekem af of dat een innesteling geweest kan zijn. Groetjes, Sally

Dat zou mooi zijn Sally, als dat een innesteling is! Ik weet niet hoe dat voelt. Heb er bij mijn vorige zwangerschap niks van gemerkt..
Ik heb nu veel duidelijker 'symptomen' door mijn cyclus heen. Zo heb ik ook een week lang behoorlijk veel slijm en lichte steekjes in mijn buik. Dat is dus wel rondom mijn eisprong. Maar ik vraag me dan wel af: wanneer in die dagen vindt dan de eisprong echt plaats?????

Ik voel m'n eisprong altijd heel duidelijk. Ik had hem afgelopen maandag aan de rechterkant. En vanochtend had ik ineens die steek, ook een beetje rechts maar dan lager. Heb ook de hele dag een soort van menstruatiekramp maar ik heb m'n nod pas op 3 nov! Ik denk wel dat het misschien een beetje vroeg is voor een innesteling, maar ik ben toch wel benieuwd. De eisprong vind volgens mij na de steekjes plaats, je voelt dan namelijk de spanning in de folikel en dat gaat over zodra het eitje springt. Groetjes, Sally

Hey hey,

Ben sinds vandaag nieuw hier :D:D
En Jolien verwees me hier heen.

Mijn NOD zou 8-11 moeten zijn dus ik heb nog wel een poosje om af te wachten.
Daarbij komt dat we nog maar in de eerste ronde zitten.
Dus ik heb nog wel geduld :D:D

Hoi wijdrietjes, welkom
Ja, dat zeg je nu dat je geduld hebt, maar zodra het op wachten aankomt valt het toch best tegen...;-)
Maar succes!

Terug
Bovenaan