nod dag

hoi iedereen,

Ik heb mijn naam even veranderd om iets anoniemer te blijven voor mensen uit mijn directe omgeving.

chantal83 was ik en Sacha83 ben ik nu

groetjes

@marjan1980
Bedankt voor je reactie! Ben blij dat ik niet de enige ben! Dan reken ik volgende maand ook nog maar nergens op en gaan we daarna maar eens met ovulatietesten aan de gang!

Groetjes

hoi lieve kindjes,
ik heb 2 dagen voor me ongesteldheid mirena verwijderd.idd 2 dagen erna werd gewoon ongesteld heel hevig van vanouds.daarna werd ik het weer met 3 weken,daarna een ovulatietest gebruikt geen ovulatie werd ik gewoon weer ongesteld met 24 dagen ( dat is mijn cyclus).
daarna weer ovulatie testen op gemaakt want ik werd helemaal gek ervan.ik had er nog 4 liggen,de laatste test gaf ie positief aan.en flinke buikpijn gekregen die dag kon niet eens me strakke broeken meer aan dat deed gewoon pijn.aaahhh dit voelt bekend.was weer helemaal blij dat me lichaam weer terug is.
ene kant denk je van allles.moet nog 5 dagen wachten als het zo is ben ik op me man zijn verjaardag uitgerekend.zou lachen zijn.
gr marjan

hallo allemaal

ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen; ik ben browneyedgirl, 24 jaar en al een jaartje getrouwd met mijn lieve manneke! wij zijn voor onze eerste bezig, nu in ronde twee. als ik mijn cyclus van vorige maand aanhoud, 32 dagen, dan zou mij NOD dag 29 september zijn.. maar heb niet veel hoop ben net een week flink ziek geweest dus weinig kunnen "klussen". zal duimen voor iedereen die de komende dagen gaat testen!!
gr. browneyedgirl

hoe staat het ervoor bij iedereen! heb twee blije berichtjes gezien op pagina 1........ en de rest???

Hier een fikse menstruatie dus op naar de volgende maand

en welkom browneyedgirl!

Binnenkort maar weer een nieuwe NOD dag starten voor de volgende maand.......

voor mij is het wachten tot zaterdag.
ik kan nog niks zeggen.
jammer genoeg.
ja idd ik was de laatste met nod dag.
kan wel nieuwe komen.
gr marjan

Terug
Bovenaan