nod dag

hoi meiden,

hoelang zijn jullie allemaal al bezig eigenlijk?
ik ben eind maart gestopt met de pil en en werd in juni pas ongesteld (ontpillen)toen een cyclus van 34 dagen en nu wachten...zucht..
zit vandaag op dag 36 en is nog niks te zien..maar voel ook helemaal niks.vorige keren had ik een week voor ik ongesteld werd last van me borsten..nu niks..
weet niet wat ik ervan moet denken..ben erg bang dat ik geen eisprong heb gehad.
en durf al helemaal niet te hopen op een zwangerschap! wacht nog af tot zondag met testen (misschien wel langer als ik dat volhoud)

moest het ff kwijt!

liefs zonnetje

hoi meiden,

hoelang zijn jullie allemaal al bezig eigenlijk?
ik ben eind maart gestopt met de pil en en werd in juni pas ongesteld (ontpillen)toen een cyclus van 34 dagen en nu wachten...zucht..
zit vandaag op dag 36 en is nog niks te zien..maar voel ook helemaal niks.vorige keren had ik een week voor ik ongesteld werd last van me borsten..nu niks..
weet niet wat ik ervan moet denken..ben erg bang dat ik geen eisprong heb gehad.
en durf al helemaal niet te hopen op een zwangerschap! wacht nog af tot zondag met testen (misschien wel langer als ik dat volhoud)

moest het ff kwijt!

liefs zonnetje

Hallo allemaal, spannend hoor zo dicht bij de nod. Ik heb wel last van mijn onderrug en af en toe krampjes in mijn onderbuik. Verder als ik gegeten heb misselijk. Maar elke maand zijn er weer die rode duivels. Heb deze maand alleen maar negatieve ovulatietesten gehad, dus ik hoef er denk ik niet op te rekenen.

Grtjs. Mar72.

Zet em op hoor!

O ja, Ik ben sinds januari gestopt met de pil, maar officieel is dit ronde 5!

morgen aantal nod dagen voor aantal mensen.
joy,sophie,solanum.
spannend...

delmira: balen zeg,ja zo´n relatie heb je niks aan.kans is dan ook groot dat ie eens een keer vreemd gaat.zijn gevoelens staan dan wel open.
dit soort dingen doe je niet met je vrienden.
hoop dat je weet iemand tegen het lijf loopt waar je echt relatie heb zal hebben.
je kan ook evt voor kiezen een bam te worden bewust alleenstaande moeder.als de klok gaat tikken.
gr marjan

Hoi Zonnetje
Lucht je hart gerust hoor! Doe ik ook! Ik wil niet iedere keer met mijn spanningen bij mijn moeder of partner aankomen.. Maar kan er soms gewoon niet van slapen en zie al helemaal ons gezinnetje voor me! Erg he?
Frustrerend dat je nu al op dag 36 zit! Ik vind het al erg genoeg dat ik moet wachten totdat ik misschien overtijd loop! En anders wordt ik liever maar gauw ongi..Mijn Nod is aankomend weekend en ik mag maandag pas testen van mezelf, wil het liefst geen negatieve test meer!
Maar ja dat willen we allemaal..
Oh ja en om op je vraag terug te komen wij zitten nu in ronde 3..dus eigenlijk ook nog niet zo heel lang...
Vanavond lekker een weekendje weg, misschien kan ik me dan een beetje ontspannen!
Jullie horen van mij maandag wat de test heeft gebracht!
En voor de rest ook allemaal succes!

xxx Sola

Hey! Beetje flauw voor de rest dat ik me zo zenuwachtig maak want ik zit pas in ronde 1

Heb alleen een koperspiraal gehad voor een jaar dus hoef niet eerst te ontpillen en mijn cyclus is ook al eeuwen in orde........hoopte dus niet een aantal maanden in spanning te hoeven zitten.

Vanmorgen toch getest (maandag pas NOD)....ik weet het beginnersfoutje en natuurlijk helemaal compleet negatief.

nu hopen dat tante ongi niet langskomt voor maandag dan kan ik weer een beetje hoop hebben.....

succes voor iedereen morgen / maandochtend

Nou mijn lijf is dus nog niet op regel. Heb ruim 3 weken geleden mijn mirena eruit laten halen en gelijk ongi. Het was dus de bedoeling dat ik mijn NOD de 24e had, maar het begint nu al!
Nou ja, hoef ik me in ieder geval geen illussies (hoe schrijf je dat...) te maken. Het is nog maar ronde 1 dus we houden goede moed!

Terug
Bovenaan