NOD Dec na miskraam

<p>Hi allemaal,</p><p>Zoals de titel zegt, wil ik graag een positief forum voor dames die een miskraam hebben gehad en nu weer vooruit kijken naar de volgende zwangerschap! </p><p>Zelf heb ik vorige week een miskraam gehad met 7w0d en zijn we vol goeie moed aan de volgende ronde begonnen. De mentale pijn begint een beetje weg te ebben en ook het bloeden is gestopt dus we zijn er klaar voor :) </p><p>Hoor graag van jullie.</p><p>Groetjes </p>

Ik heb op 2 november een miskraan gehad, maar het duurt bij mij erg lang. Sinds gisteren geen bloedverlies meer. Ik wacht op een andere manier mee, maar hoop z.s.m. weer een NOD. Is het bij jou goed op gang gekomen? 

Hoihoi meiden ,
Wat fijn dat je dit topic opent. Wat naar van je miskraam zeg, Neem de tijd om alles te verwerken. T is niet niks zoiets!
wij hebben een maand geleden een miskraam gehad begin november. Nu heb ik sinds een week weer erg veel symptomen en ik dacht het kan bijna niet anders dat het weer raak is. Helaas negatieve test vanmorgen. 
Na een miskraam in juni heb ik nog 3 maanden symptomen gehad maar dat kwam omdat er nog wat weefsel zat. Ditmaal is het helemaal schoon volgens de vk dus het is allemaal zo verwarrend. kan niet wachten om moeder te worden en we kijken er enorm naar uit. Hopelijk snel een zwangerschap die wel goed gaat! 

Liefs ,

Hey meiden,
Fijn dat er behoefte is aan een positief forum. Ik merk dat alles wat ik lees vaak verdrietig is en dat is logisch maar ik wil graag vooruit kijken :) ik snap dat verwerking belangrijk is maar dat kan ook met een positieve insteek :)
@joorst, ik had een spontane miskraam die zonder echte aankondiging doorzette. Woensdag goeie echo, kloppend hartje en volop hoop. Do wat roze bij het afvegen en zaterdag full blown miskraam. Ik denk dat het zo heeft moeten zijn en ben er dankbaar voor dat m'n lichaam het zelf heeft weten op te lossen. Lees veel verhalen over pillen en curretage, zo heftig :(

Hi ladies 
Hier een miskraam gehad in oktober, het ging gelukkig allemaal erg snel en mijn cyclus er op was ook maar één week langer gelukkig. Helaas de eerste paar rondes tot op heden nog geen geluk gehad maar wij gaan er iniedergeval weer vol op tegen aan met de hoop dat het vlot weer raak mag zijn. Mijn nod is 8 December dus nog een week afwachten. Ik was er heel rustig onder deze cyclus maar nu de datum steeds dichter bij komt komen er steeds meer symptomen. Hopelijk houd mijn lichaam mij dit keer niet weer voor de gek hihi
Voor de ladies die pas een miskraam hebben gehad, gebruiken jullie ovulatietesten? 

Hi Mereldv,
Welkom :) fijn dat je mee wil kletsen. En goed dat je cyclus zo snel weer op orde was! Ik hoop dat dat bij mij ook zo gaat zijn (als ik dan toch ongesteld moet worden graag meteen goed ;))
Wij gebruiken nog geen ovulatietesten. Bij de vorige ook niet gedaan (gewoon lekker veel seksen, niks mis mee ?). Mocht deze ronde nou niet lukken dan ben ik wel benieuw wanneer m'n eisprong is en dan wil ik wel gaan testen. Wat jij?

Hallo allemaal! Ik sluit me ook graag aan. Half september bleek bij echo dat kindje niet verder gegroeid was dan 6 weken. Pas begin oktober nare, heftige miskraam gehad waar ik lichamelijk echt van moest herstellen. Gelukkig 8 november ongesteld geworden en nu op wachtbankje. 6 december nod. Vind het heel spannend, al denk ik dat het écht spannende deel pas begint nu een positieve test... stap voor stap en nog niet te veel nadenken ;) 

[quote quote=10138902]Vind het heel spannend, al denk ik dat het écht spannende deel pas begint nu een positieve test… stap voor stap en nog niet te veel nadenken [/quote]
Wat heftig dat je twee weken hebt moeten wachten :( en idd! Heel herkenbaar, die "angst" voor een positieve test. Het liefst zou ik die eerste weken een winterslaap doen tot je 12 weken bent.
Ik ben me er na m'n miskraam trouwens ook veel bewuster van geworden dat het zelfs na dat eerste trimester nog fout kan gaan, dus vraag me af of ik ooit volledig ga kunnen genieten van een zwangerschap..

Terug
Bovenaan