NOD Dec na miskraam

Ja dat inderdaad ook. Het is loslaten. In dat opzicht bereidt een zwangerschap je voor op het ouderschap. De zorgen en het moeten loslaten. Maar als ik een kloppend hartje zie, is het in ieder geval al anders. Ik hoop dat ik dan weer iets meer kan genieten. Ik hoop dat voor ons allemaal :) 

Wat fijn dat dit topic er is! Ik heb begin november een vroege mk gehad (5+2). Op advies van vk een echo laten maken en hier was alles ok. De VK zei dat m'n eitjes goed aan het rijpen waren. Ik was toen in de veronderstelling dat m'n eisprong al was geweest. Dus ik heb vanaf toen ovulatietesten gedaan en m'n eisprong gemeten op/rond 20-11. 
Ik ga 4-12 testen; zo spannend! Als je een mk hebt gehad, dan ben je er zo 'dichtbij' geweest. Ik wil zo graag weer zwanger worden. Hopelijk goed nieuws de 4e ☺️
Wanneer gaan jullie testen?

Hoi Mae! Spannend hoor. 6 december nod, dus ergens volgende week na die datum als ik mn nieuwsgierigheid niet meer kan bedwingen ;)

Hey Mae!
Wat spannend al zo snel, en voor jou ook BH'tje! Ik ben echt net pas weer aan deze cyclus begonnen dus moet nog 20+ dagen maar goed, als het dan raak is, is het een mooi kerstwondertje ;) 
Houden jullie ons op de hoogte?

Zo herkenbaar wat jullie allemaal schrijven. Ik ben nieuw en heb een account aangemaakt nav dit forum. Het is zo fijn om te lezen dat anderen dezelfde gedachtes en angsten hebben.
Met mijn vriend is het moeilijk praten, die heeft zoiets van het komt wanneer het komt. Hier heeft hij natuurlijk wel gelijk in, maar toch heb ik net als jullie inderdaad de angst dat het een volgende keer weer mis zal gaan. En ook angst dat deze angst de hele zwangerschap zal blijven, mocht een nieuwe zwangerschap ons uberhaupt gegund zijn. Want ook dat vind ik wel erg spannend.
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, ik heb in oktober een vmk gehad, alles was wel weer gelijk op gang, maar sindsdien weet ik niet precies wanneer wat gebeurd. Ik vermoed dat de het rond 13/14 december is, dus dat wordt nog wel even wachten. 
Fijn dat ik in de tussentijd met jullie kan meelezen/leven en hopelijk gaan we het nieuwe jaar zwanger en met goede moed in!

Ik sluit me ook graag aan. Zit nu nog middenin de miskraam dus heb geen idee hoe of wat. Ik was (En ben nog steeds) er helemaal kapot van. Ik ben dan ook net hersteld van een depressie dus misschien dat het daar ook aan ligt dat ik zo heftig reageer. Mijn vriend is er ook redelijk nuchter onder. Zo herkenbaar wat iedereen hier schrijft. Allemaal heel veel sterkte en hopen op een positieve test! 

Hi Sima en SparklingSky,
Heftig beiden, ik verbaas me erover hoeveel vrouwen dit meegemaakt hebben.. Hopelijk voelen jullie je ook snel beter.
Ik heb ook geen idee wanneer m'n nieuwe nod is. Heb niet de tijd gehad voor ik zwanger was om te zien hoe m'n cyclus het zou doen en ook al wist ik dat toen, kan het nu door de mk helemaal anders zijn. Ik ga iig uit van de eerste dag van m'n bloedingen als eerste dag ongesteldheid. Dat zou betekenen dat ik ergens rond de 22 Dec m'n nod heb. Nog 3 weken dus. 
Misschien wat persoonlijk maar ik gooi hem er toch in. Waren jullie ook bang de eerste keer dat het pijn zou doen? Uiteindelijk viel het mee en hebben we toch een fijne klusbeurt gehad maar ik kneep 'm wel even hoor! 

Terug
Bovenaan