NOD Dec na miskraam

Was 12dpo ja. Maar me temp is ook niet meer heel geweldig. Had moeite de 37 te pakken te lrijgen terwijl ervoor altijd in 1x 37.1 was. Dus denk gewoon dat ms komt. We gaan het zien en dan hopelijk wel een normale cyclus

Nou ben vanmiddag ongesteld geworden LF van 11 dagen en cyclus van 47 dagen na mk dus hopelijk is me cyclus nu wel weer normaal

@Feyre: pfffff jammer! Welke ronde ga je nu in? Balen zo'n lange cyclus he. Ben wel blij dat ik op dag 22 na de miskraam weer een eisprong had. Vond ik best vlot.
Hier nog een week op de wachtbank....

Joena ja ik pas op dag 36. Daarom is de cyclus zo lang. 5 weken nodig gehad en na 11 dagen alweer ongesteld.
Maar ik twijfel gister was de eerste "laag" helderrood met bruin. Later verschoond en alleen bruin. In de nacht verlies ik nooit veel en was dus echt weinig maar ook bruin.
Nu nog niet verschoond maar voel wel wat en me rug doet pijn. Officieel mag je pas dag 1 rekenen als het helder rood is wat miss vandaag is dus. En dan zou het een LF van 12 zijn
Het is nu btw ronde 4 heb door de mk een cyclus overgeslagen anders was het ronde 5 geweest, 2e ronde na mk

Ik heb op 14 november een miskraam gehad bloedverlies heeft tot 28 november geduurd daarna gelukkig gestopt.
Heeft iemand een idee wanneer ik weer mijn menstruatie kan verwachten ?
Groetjes 

Dat verschilt per persoon.. bij mij duurde het 5 weken bij een ander is alles na 2 weken weer normaal en weer een ander duurt het 12 weken. Geef je lichaam de tijd je merkt het helaas vanzelf

Hoi dames 22 november een miskraam gehad en gisteren weer positief getest maar o wat vind ik het spannend maandag een echo om te kijken of ze al kunnen zien of het op de juiste plaats zit ivb ik een paar jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad hoop voor alle dames hier dat jullie heel snel zwanger zijn .Groetjes frederica lin

Terug
Bovenaan