NOD Dec na miskraam

Hier dan even een mail die ik voor me shop gebruik ? bookishdreamland@gmail.com stuur maar een mailtje die een app groepje willen dan maak ik hem aan

Ik ben geheel onverwacht vandaag ongesteld geworden. Ondanls een schaduwlijntje op de test. Dit kan volgens de gyn. Nooit geweten dat je zoooo blij kan zijn met een menstruatie!

Ik ben geheel onverwacht vandaag ongesteld geworden. Ondanls een schaduwlijntje op de test. Dit kan volgens de gyn. Nooit geweten dat je zoooo blij kan zijn met een menstruatie!

Bedankt allemaal meiden voor jullie lieve woorden. Ik denk dat een zwangerschap zich aandient op het moment dat je daar klaar voor bent. Het was blijkbaar mijn maand nog niet.... dussssss positiviteit brengt altijd geluk!

Joorst oh ik begrijp je hoor! Ik was blij met me ei uiteindelijk na 5 weken. Ben nu alleen heel bang dat me cyclus blijvend extreem lang is. Als dat zo is ben ik direct wel naar de HA
Ik denk dat het hier niet raak is. Waarom geen idee. Ik bem vandaag wat rillerig en bij boodschappen doen erg warm. Had in de middag een temp van 38.5 en nu weet ik wel dat ie na me ei hoger is zo was die vanmorgen ook gewoon 37.1 wat het normaal na ei ook is. Heb ook wel is 38.1 gehad maar niet hoger. Voel me verder noet ziek ? as dinsdag de 11e is me NOD

Terug
Bovenaan