NOD december 2019

FlowerS ja het is zeker niet leuk en wordt er heeeeel onzeker van. Dag 25 dus hoop dat me menstruatie op dag 28 komt dan tel ik een "normale" cyclus ? maar dan zonder eisprong

Hier verandering te zien in mijn afscheiding! Dus mijn ei komt er hopelijk na het weekend aan. Sinds gisteren begonnen met de ovulatie testen omdat ik al steeds steken voel.
vandaag wel al de hele dag last van hoofdpijn, weet niet of meer mensen dat hebben rondom ei. De vorige keer heb ik hier geen last van gehad. 

HELP! Ik schiet helemaal in de stress :S Ik had vanmiddag een beetje pijn in m'n onderbuik. En later licht rozige afscheiding :S Maar dit is cyclus dag 9 :S Dus ovulatie zou wel erg vroeg zijn. Of zou het dat toch zijn?  Ik heb net ook een ovulatietest van kruidvat gedaan. Maar slechts een licht roze streepje naast de teststreep. 
Ik las dat het meest optimaal is als het eitje pas na 12 dagen barst :S 
Wat denken jullie?

Mayi er zijn er nog genoeg hoor ? ik blijf sowieso reageren op het forum maar leuk als je bij de app komt!
Britt ik gebruik fertility friend en get baby FF berekend echt op de gegevens die jij invoert waarbij andere alleen berekenen op je cyclus duur menstruatie duur en LF

Britt ik gebruik Flo. Die berekent op basis van wat jij invoert. Daarnaast is het mogelijk om je cervixslijm, de momenten waarop je sex hebt gehad en of dat wel of niet veilig was bij te houden en kun je andere kwaaltjes tracken (o.a. acnee, pijnlijke borsten, rugpijn, buikpijn etc.). Prettige app vind ik zelf.
Ik ben daarnaast als een soort dagboek/brain dump/ leuk voor later een notitieboekje aan het bijhouden voor mijn gedachten en emoties. Hebben jullie daar ook zo'n behoefte aan?

Roos-Marijn ik doe dat ook inderdaad. Heb gewoon een schriftje waar ik alles in schrijf. Zowel alle symptomen, als praktische dingen zoals wanneer getest, hoe lang is de cyclus etc, maar ook heel veel gedachten en zo. Ik vind het heel fijn werken, schrijf alles lekker van me af maar kan ook terug kijken of symptomen terug komen per keer..
Ik ben nu ook sinds 2 dagen begonnen met ovulatietesten van de action. Maar het is een dun streepje dus ik ga er vanuit dat hij er nog aan komt. Kan ook haast niet anders maar voel al wel af en toe steken. Zit nu op CD13 en mijn cyclus is de laatste keren 32 en 35 dagen geweest en LF 15 dagen. 
Ik slik er nu ook wel vitamine E bij, dus hopelijk ga ik nu richting een cyclus van 30 dagen, en heb ik binnen een aantal dagen een positieve ovulatietest. 

Terug
Bovenaan