NOD december 2019

Hoi, ik wil mij hier ook graag melden. Mijn NOD zou 28/11 zijn maar heb nog geen ovu kunnen vinden met de ovu test van CB. Mogelijk komt deze nog en is mijn NOD dus later.

Ixxomi misschien gewoon een wonen wat is gaan bloeden? Houdt het even in de gaten, als je dit heel vaak hebt zou ik even naar de HA gaan maar zo een keertje kan geen kwaad. En gewoon lekker door blijven testen of je je ei kunt vinden! Spannend!

Even een vraag van mij, kan ik ovulatietesten ook s ochtends doen? Het punt is nl dat ik op de dag 3 liter water drink en dan daarnaast ook nog andere dingen als koffie en thee. Het lukt mij dus niet om een aantal uren helemaal niet te drinken. Afgelopen dagen heb ik dan de 2 uur ervoor minimaal gedronken maar ja ben toch bang dat dat de test beïnvloed.
Het gekke is wel, ik zag een heel dun streepje afgelopen dagen  vanmorgen dus met ochtendurine gedaan, niks te zien.
Ze zijn van de action trouwens. Maar goed  ik verwacht dat hij nog komt maar het leek me dan logischer als hij op loopt of is dat niet zo? 

Pareltjuuhh, ik las dat ovulatietesten, in de middag getest horen te worden en het liefst steeds op dezelfde tijdstip. De lh hormoon is op zijn hoogst in de middag en op zijn laagst in de ochtend. Als het jou gewoonte is om zoveel te drinken op een dag dan is jou lichaam het gewend om de hoeveelheid vocht te verwerken. Dat zou geen invloed moeten hebben op de uitslag van je test want je lichaam is gewend aan je vocht- huishouding zeg maar. 
Ik ben niet gewend om zoveel liter vocht te drinken, mijn lichaam is niet gewend omdat te verwerken, mijn urine zal dan verdund zijn, in mijn geval, zal dat wel de uitslag van de test beïnvloeden.
Dus blijf gewoon drinken zo als je gewend bent. Test in de middag, ongeveer tussen 1 en 5 uur. Probeer om op dezelfde tijdstip of rond dezelfde tijdstip te testen. 

Nou ik meld me ook voor de zoveelste keer weer.... NOD rond 16 december... PFFFF
Ben er zo klaar mee. 
Wij gaan nu de 12e ronde in. Hebben begin december een afspraak bij de fertiliteitskliniek. 

Had ik ietsApp is nog niet gestart toch? Ik heb nog niets en wel gemaild haha
zo ik heb tarwekiemolie. Mn vriend noemt het kwakzalverij want het is van a. Vogel en daar is ie geen fan van. Maar verder vind ik vooral huidolie. 
Ik had een grap. Mn vriend haat alles wat supplementen is en hij slikt wel braaf de tabletjes die ik nu voorleg maar vind het het erg. Nu had ik iets van in poedervorm...  dus ik gooide het zonder te zeggen door zn koffie. Dacht, dat lost wel op en proef ie niets van, dat kleine beetje. Neemt ie een slok, rent ie naar de gootsteen en spuugt het uit. Gatver, wat voor witte zooi zit er in mijn koffie? Missie mislukt dus: loste niet op ?

Terug
Bovenaan